bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
بازگشت سرمربی مستعفی به تمرینات شاهین؛
بامداد جنوب: کمالوند پس از حضوری کوتاه‌مدت در تهران و اعمال فشار روی مدیریت باشگاه، بار دیگر به بوشهر برگشت تا کار نیمه‌تمام خود را به پایان برساند. حالا وقت آن است که مدیران باشگاه و کادر فنی با تصمیماتی درست، شاهین را برای نیم‌فصل دوم مسابقات قدرتمند‌تر ببندند.

بامداد جنوب: کمالوند پس از حضوری کوتاه‌مدت در تهران و اعمال فشار روی مدیریت باشگاه، بار دیگر به بوشهر برگشت تا کار نیمه‌تمام خود را به پایان برساند. حالا وقت آن است که مدیران باشگاه و کادر فنی با تصمیماتی درست، شاهین را برای نیم‌فصل دوم مسابقات قدرتمند‌تر ببندند.

هفته گذشته خبری شوکه‌کننده روی خروجی‌ سایت‌ها قرار گرفت مبنی بر اینکه فراز کمالوند از سمت خود در شاهین شهرداری استفعا داد، مساله‌ای که با واکنش هواداران این تیم روبه‌رو شد. از طرفی دیگر مدیریت باشگاه فردای روز استعفا، تصمیم گرفتند که در رابطه با تقویت تیم جلسه‌ای برگزار کنند. جلسه‌ای که باید خیلی زودتر از اینها برگزار می‌شد، ولی آنها بعد از استعفا شفاهی کمالوند تصمیم گرفتند این کار را انجام دهند. به یاد داشته باشید هفته گذشته در این مورد گزارشی هم نوشتیم و تاکید کردیم که مدیران شاهین در تصمیم‌گیری دیر عمل می‌کنند. حالا با گذشت چند روز از آن مسائل، کمالوند به بوشهر برگشت تا بار دیگر کار خود را در شاهین از سر بگیرد، اما چیزی که مشخص است این است که او به این راحتی‌ها بوشهر نیامده است. کمالوند از آن دسته مربیانی است که باید همه شرایط در باشگاه فراهم باشد تا بتواند به اهداف خود برسد و اگر ذره‌ای کم‌کاری از سوی مدیران باشگاه مشاهده کند بدون هیچ قید و شرطی، از استفعا سخن می‌کند. این یکی از ویژگی‌های اخلاقی این مربی باتجربه است، ویژگی که البته در بسیاری از باشگاه‌ها، به‌نفع او شده است. در شاهین شهرداری هم کمالوند باز از این تاکتیک استفاده کرد و با استفعا خود آن هم در زمانی که شاهین دو پیروزی پیاپی به‌دست آورده بود و به جمع تیم‌های مدعی برگشته بود، بار دیگر مدیران شاهین را تحت فشار قرار داد. البته مدیرعامل باشگاه در همان ساعات اولیه گفته بود «از جمع ما جدا نخواهد شد و برای نیم‌فصل دوم روی او حساب باز کرده‌ایم»، سخنانی که البته برای هواداران پرشمار شاهین شهرداری اصلا قانع‌کننده نبود.

البته نباید از این مساله گذشت که کمالوند با حرف‌هایی که بعد از استعفا خود زد، پل‌های پشت سر خود را خراب نکرد. او تاکید کرده بود که تا پایان فصل در هیچ تیم دیگری مربیگری نمی‌کند تا حسن‌نیت خود را به بوشهری‌ها نشان دهد. با این حرف به این نتیجه رسیدیم که او خیلی زود بار دیگر به جمع شاهینی‌ها اضافه خواهد شد. این اتفاق خیلی زودتر از آنچه فکرش را می‌کردیم رخ داد و کمالوند به بوشهر برگشت تا شاهین شهرداری را برای سومین برد پیاپی در لیگ یک آمده کند. او در این رابطه با یکی از خبرگزاری‌ها مصاحبه کرده بود و در مورد استعفا خود نکاتی را گفت که در گزارش هفته گذشته به آنها اشاره کرده بود. همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم، او برای اعمال فشار روی مدیران شاهین به تهران رفته بود.

فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط شاهین و استعفای هفته گذشته خودش گفت: استعفا من به‌نوعی اعتراض به مشکلات و شرایط داخلی و ساختاری باشگاه بود. شاهین شرایط سختی دارد و ما خیلی دیر کارمان را شروع کردیم و 10 روز مانده به شروع مسابقات لیگ دسته اول بود که تمرینات ما آغاز شد که دیرتر از سایر تیم‌هاست چراکه شهرداری تا روزهای آخر قصد نداشت تیم‌داری کند و شاهین بلاتکلیف بود. قراری که ما با مسوولان باشگاه داشتیم تقویت تیم در نیم‌فصل بود که قول دادند انجام شود ولی بازیکن شاخصی بیرون نمانده که بتوانیم تغییرات جدی در تیم ایجاد کنیم. به هر حال شرایط سخت است و من با توجه به اینکه هرجا رفتم به‌دنبال صعود بودم تلاشم هم این است که با شاهین صعود کنیم ولی کار سختی داریم.

وی در مورد پیشنهاداتی که از تراکتور و نفت مسجدسلیمان داشت هم خاطرنشان کرد: من دو پیشنهاد جدی لیگ برتری داشتم ولی حقیقتا از نظر اخلاقی درست نبود که در این شرایط شاهین را رها کنم و به تیم دیگری بروم و تعهد داشتم و از طرفی استعفای من در اعتراض به مشکلات باشگاه بود و نمی‌خواستم اینطور برداشت شود که چون از لیگ برتر پیشنهاد داشتم جدا شدم. با تشکر از باشگاه‌هایی که به من پیشنهاد دادند من برای جدا شدن از شاهین به جمع‌بندی نرسیدم و اینجا راحت هستم.

به هر حال بازگشت کمالوند به شاهین می‌تواند خبر بسیار خوبی برای هواداران این باشگاه باشد چراکه آنها دیگر تحمل این را ندارند که تیمشان در این شرایط حساس و مهم سرمربی نداشته باشد، اتفاقی که فصل گذشته رخ داد و همه نتیجه آن را دیدیم. اما از همه اینها که بگذریم به مدیران شاهین می‌رسیم. به‌نظر می‌رسد که کمالوند آخرین فرصت را به مدیران شاهین داده است تا هر چه سریع‌تر برای بهتر شدن وضعیت تیم در نیم‌فصل دوم مسابقات تصمیمات لازم را بگیرند. تصمیماتی که باید در همین چند روز گرفته شود نه هفته یا ماه آینده. مدیران شاهین باید از اتفاق‌های قبل از شروع لیگ دسته یک درس گرفته باشند چراکه اگر حالا وقت تلف کنند، شاهین در نیم‌فصل دوم هم مثل نیم‌فصل اول شاید نتواند تیمی باشد که دلخواه هواداران بوشهری‌ باشد. از همه اینها مهم‌تر، فراز کمالوند است که مطمئنا در صورت محقق‌نشدن برنامه‌هایش، قطعا از شاهین جدا خواهد شد و دیگر هیچ راه برگشتی برای او وجود ندارد. کمالوند این را در پارس جنوبی هم نشان داد که اگر مدیران باشگاه فقط و فقط وعده بدهند، می‌رود و پشت سرش هم نگاه نمی‌کند. حالا همه نگاه‌ها نه به کمالوند و تیمش بلکه به مدیران باشگاه است که آیا می‌تواند برنامه‌های کمالوند و خواسته‌های هواداران را انجام دهند یا خیر!

مطهری: امیدوارم باشگاه مغانلو را جذب کند

بامداد جنوب: مربی پرسپولیس تاکید کرد که قهرمانی سرخپوشان در نیم‌فصل باید به قهرمانی در پایان فصل منجر شود و همچنین ابراز امیدواری کرد باشگاه در جذب مغانلو موفق عمل کند.

حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: جا دارد قهرمانی نیم‌فصل که برای ما جزء اهداف کوتاه‌مدت، اما با ارزش بود را به روح مهرداد میناوند و علی انصاریان، سه هوادارا و دیگر هواداران تبریک بگویم. این قهرمانی نیم‌فصل باید به قهرمانی در پایان فصل منجر شود. نیم‌فصل دوم مثل رانندگی در شب است و باید با تمرکز باشیم، چراکه کوچک‌ترین اشتباه شما را تنبیه می‌کند. باید تمرکز و دقت بیشتری داشته باشیم. بچه‌ها بعد از دو روز تعطیلی پس از دیدار با گل‌گهر و بازسازی ذهنی و جسمی در تمرینات روزهای قبل باانگیزه ظاهر شدند و امیدوارم امروز بازی خوبی شود. سایپا تشکیلات و ساختار دارد و از گروه فنی و قابل احترامی بهره می‌برد و با نهایت انگیزه جلوی ما ظاهر خواهد شد. سعی می‌کنیم با یک فوتبال تاکتیکی و خوب صاحب سه امتیاز شویم.

مطهری درباره شرایط نقل‌وانتقالات پرسپولیس خاطر‌نشان کرد: بحث نقل‌وانتقالات برای هواداران و کادر فنی مهم است. لیستی به باشگاه دادیم و باشگاه پیگیر است که بتواند نفرات موردنظر را اضافه کند. در چهار جام شرکت می‌کنیم و شرایط سخت خواهد بود و نیاز داریم در دو، سه پست تقویت شویم و بازیکن جذب کنیم. مهم‌ترین نکته‌ای که باید بگویم، همدلی و یکدست بودن تیم ماست که این مساله شامل کادر فنی، بازیکنان و کادر مدیریتی می‌شود. بچه‌های ما متعهدانه به وظیفه خود عمل می‌کنند و با انرژی کامل در تمرینات ظاهر می‌شوند. کادر فنی هم تلاش زیادی برای موفقیت تیم انجام می‌دهد. امیدوارم این همدلی منجر به قهرمانی پایان فصل شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره غایبان این تیم در بازی امروز تاکید کرد: برای فردا محروم و مصدوم نداریم، اما بابت اینکه پنجره هنوز باز نشده است، شاید ترابی را نداشته باشیم. این موضوع تا این لحظه است و شاید تا فردا پنجره باز شود.

وی درباره بازیکنان مدنظر برای نیم‌فصل دوم تصریح کرد: در لیستی که ارائه‌شده، یکی از بازیکنان شهریار مغانلو بوده است و امیدواریم جذب شود. بازیکنان پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارند و بر همین اساس بازیکنانی که انتخاب می‌کنیم، باید شخصیت قهرمانی داشته و جنگجو باشند. شهریار یکی از بازیکنان مدنظر ماست و امیدوارم باشگاه در جذب او موفق عمل کند.

مطهری درباره بازی جام حذفی مقابل مس نوین کرمان گفت: همه تیم‌ها در فوتبال به هم نزدیک شده‌اند و شاهد آن هستیم که تیم‌های پایین جدول برابر تیم‌های بالای جدولی برنده می‌شوند. مس نوین یک باشگاه قابل احترام است و ساختار دارد. ما هیچ دیداری را آسان نمی‌گیریم و در حال رصد حریف هستیم تا در جام حذفی هم موفق باشیم.

مربی پرسپولیس در پایان درباره بازی رفت با سایپا که بدون گل مساوی شد، گفت: آن دیدار استارت کار بود. دنبال عذر و بهانه نیستیم. در آن بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم، ولی باید بگویم که زمین دستگردی کار ما را مشکل کرد و هموار نبود. سعی کردیم کارهای فنی را عملیاتی کنیم. سایپا هم تیم خوبی است و فردا با تفکر کسب امتیاز جلوی ما ظاهر خواهد شد، اما تیم ما تلاش می‌کند که به پیروزی برسد.


نام:
ایمیل:
* نظر: