bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
بامداد جنوب: تم تولد، مهم ترین قسمت برآورده شدن رویای هر کودکی است. کیفیت جنس محصولات تم تولد و رنگ­‌بندی آن­‌ها، به انتخاب و ارزش قیمت گذاری آن­ها می­‌افزاید. امروزه سایت­‌ها و صفحات مجازی بسیاری شروع به کار کرده‌­اند که محصولات تولد را به صورت آنلاین و پک کامل به فروش می­‌رسانند.

تم تولد، مهم ترین قسمت برآورده شدن رویای هر کودکی است. کیفیت جنس محصولات تم تولد و رنگ­بندی آن­ها، به انتخاب و ارزش قیمت گذاری آن­ها می­افزاید. امروزه سایت­ها و صفحات مجازی بسیاری شروع به کار کرده­اند که محصولات تولد را به صورت آنلاین و پک کامل به فروش می­رسانند.

بامداد جنوب: تم تولد، مهم ترین قسمت برآورده شدن رویای هر کودکی است. کیفیت جنس محصولات تم تولد و رنگ­‌بندی آن­‌ها، به انتخاب و ارزش قیمت گذاری آن­ها می­‌افزاید. امروزه سایت­‌ها و صفحات مجازی بسیاری شروع به کار کرده‌­اند که محصولات تولد را به صورت آنلاین و پک کامل به فروش می­‌رسانند.فروشگاه تم تولد لبخند یک سایت معتبر برای فروش تم تولد است.

رویای تم تولد

تم تولد رویایی کودک شما چیست؟

hتم تولد رویایی کودک شما چیست؟


هر کودک از زمانی که درون شکم مادر خود است تا زمان بعد از تولد و قبل از هوشیاری برای آموزش فنون زندگی، هر نوع موسیقی، فیلم، کتاب، خوراک و ... که مادرش در زمان بارداری و تولد او به کاربرده است را، درک می­کند و عاشق نوا ها و شخصیت ها می­شود.

یکی از آموزش­ هایی که پدران و مادران در تربیت و شکل گیری شخصیت فرزند خود استفاده می­کنند، برنامه­های تلویزیونی است. برنامه هایی که کودک آن­ها با موسیقی و تصاویر آن ارتباط برقرار کند و سرگرم شود.

بزرگ شدن بچه ها با شناخت شخصیت های کارتونی و قرار دادن خودشان در نقش آن شخصیت ها، باعث شد آرزو کنند روزی شبیه آن­ها شوند و دنیا را نجات دهند.

هر دختر بچه و پسر بچه ای در یک روز از سال که روز خاص و تولد او است، برآورده شدن هر آرزویی را از جانب پدر و مادرش انتظار دارد.

مادران و پدران برای این­که کودکشان به رویای خود برسد، با پارچه های رنگی و کاغذهای کوچک و بزرگ، تم تولدی ساختند که شخصیت مورد علاقه فرزندشان را به او هدیه دهند.

با گذشت زمان و پیشرفت زندگی بشر، افراد برای راحتی خود و کسب درآمد، مجموعه ای از شخصیت های کارتونی و رنگ های زنده تولید کردند تا روز تولد کودکان نسل جدید، یا بزرگسالانی که برآورده شدن رویای کودکی خود را همراه دارند، روزی منحصر به فرد و واقعی سازند.

ü تم تولد، مجموعه ی زیر را شامل می­شود :

کلاه

تاج

رد پا

بادکنک

لیوان

بشقاب

چاقو

چنگال

نی

ریسه تولدت مبارک

پاپ کورن

تاپر تزئینی

خلال تزئینی

دستمال

عینک

شمع

لیبل بطری

فلش راهنما

استند کیک و کاپ کیک

استند شخصیت کارتونی


رویای تم تولد، انتخاب قهرمان خیالی کودکانه است که در یک شب به­خصوص، خانواده ها برای فرزندانشان فراهم می­کنند و آن­ها را به آرزوی کودکی خود می­رسانند.

فروشگاه لبخند

فروشگاه تم تولد لبخند

این روزها، به دلیل مشغله کاری خانواده ها و جلوگیری از ترافیک، فروشگاه های آنلاین و غیرحضوری شروع به کار کرده­اند. فروشگاه های آنلاین شامل سایت های اینترنتی، صفحات و کانال های مجازی هستند که در هر زمینه ای فعالیت می­کنند و از این طریق و به صورت قانونی، کسب درآمد می­کنند.

یکی از پرطرفدارترین شغل ها، چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری، فروشگاه های لوازم تولد هستند که فضای مجازی یا واقعی از رنگ ها و شخصیت های کارتونی مورد استقبال کودکان را عرضه می­کنند.

فروشگاه تم تولد لبخند، یک سایت آنلاین برای خرید تم تولد است که با کیفیت­ترین، خوش رنگ­ترین و زیباترین شخصیت ها را در قالب لوازم تولد، طراحی کرده و به فروش می­رساند.

فروشگاه تم تولد لبخند، محصولات خود را به دسته های :

تم تولد دخترانه

تم تولد پسرانه

تم تولد بزرگسالان

تم تولد نوزادی

لوازم جشن تولد

و پک های آماده تولد، دسته بندی کرده است و کافی است با فشار دادن یک کلید ساده، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و با بهترین بسته بندی و سالم ماندن محصول هنگام پست شدن، آن­ها را تحویل گرفت.

این فروشگاه، شامل تم هایی است که در زیر به معرفی دو تم تولد می­پردازیم.

تم تولد

v تم تولد بن تن

بن تن، شخصیت کارتونی مورد علاقه­ی هر پسر بچه ای است که تماشای آن باعث می­شود کودکان در خیال خود به قهرمانی فضایی تبدیل شوند و زمین را از هیولاهای خیالی خود نجات دهند. به این دلیل که بن، قهرمانی کم سن با 10 شخصیت فضایی جنگجو است، و نقش مثبت و قهرمان داستان را دارد، پس کودکان بیشماری جذب آن می­شوند و در خیال کودکانه خود، نقش بن تن زندگی خود را دارند.

پس پدر و مادرها برای رساندن پسر کوچولوی خود به رویای قهرمانی او، در شب تولد او تم تولد بن تن

را برای فرزند خود خریداری کرده و او را غافلگیر و خوشحال می­کنند.

تم بن تن، تمی سبز رنگ است که فضا را به رنگی آرامش­بخش تبدیل می­کند. رنگ های دیگری که پیشنهاد می­شود در جشن تولد با تم تولد بن تن استفاده شود، رنگ های : سفید، مشکی و یا زرد است. هم­­چنین می­توان رنگ سبز پررنگ و کم­رنگ را کنار هم قرار داد و تمی زیبا را تزئین کرد.

فروشگاه لبخند، عرضه کننده تم بن تن با تمامی محصولات نام برده شده برای یک تم کامل تولد است که می­تواند لبخند را روی صورت پسر بچه های قهرمان بنشاند.

بن تن

v تم تولد فرشته

داستان های قبل از خواب دختر بچه هایی که مثل فرشته می­خوابند، همگی دارای یک فرشته­ی مهربان هستند که نماد پاکی، صلح، برآورده شدن آرزوها و خوشبختی است. فرشته های مهربانی که با بال های سفید و چوب های سحرآمیز، رویای آدم های روی زمین را با یک شعر و اشاره، به واقعیت تبدیل می­کنند.

دختران کوچک با قلب پاک، از کودکی خود را یک فرشته می­دانند و آرزو می­کنند که کاش یک چوب جادویی داشتند تا هیچ آدم بزرگی غصه نداشت و همه را خوشبخت و خوشحال می­کردند.

دختر کوچولوهای زیبا، روز تولد خود دوست دارند فرشته­ی واقعی شوند و مهربانی خود را به همه نشان دهند. دوست دارند لباس سفید بپوشند و در جمع بدرخشند.

فروشگاه لبخند، رویای دختران کوچک مهربان را برآورده کرده است و تم تولد فرشته را ارائه داده است تا پدران و مادران بتوانند برای فرزند خود خریداری کنند و یک شب بی­نظیر برای او فراهم کنند.

از آنجا که دختر بچه ها عاشق رنگ صورتی هستند، این فروشگاه محصولی را ارائه داده است که علاوه­بر بال های قوی و لباس سفید فرشته، رنگ صورتی و طلایی را نیز در تم تولد به کار برده و فضایی فانتزی و خوش رنگ برای شب رویایی دختران ایجاد کند.

رنگ بادکنک ها و دکوری که با تم تولد فرشته ترکیب می­شوند : سفید، صورتی و طلایی است.

فروشگاه تمامی محصولات تم فرشته را داراست و فقط کافی است یک لباس : سفید، صورتی یا طلایی برای فرشته های کوچولو در آن شب تهیه کرد و شبی خاطره انگیز برای آن­ها و دوستانشان ساخت.

تم فرشته، علاوه­بر استفاده در تولد کودکان، برای تولد نوزادان نیز مناسب است.

فروشگاه محصولات را با هزینه ای مطلوب و در کمترین زمان ممکن به دست خریدار می­رساند و دیگر نگرانی برای شبی رویایی وجود نخواهد داشت.




تم فرشته

نام:
ایمیل:
* نظر: