bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از راه‌اندازی 12 مرکز تخصصی نیکوکاری در دشتستان خبر داد.
رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از راه‌اندازی 12 مرکز تخصصی نیکوکاری در دشتستان خبر داد.

رمضان غلامی پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز نیکوکاری آبپخش اظهار داشت: نقش مراکز نیکوکاری در خدمات‌رسانی بهتر و موثرتر به جامعه هدف بسیار ارزشمند است.

وی از راه‌اندازی 12 مرکز تخصصی نیکوکاری در دشتستان خبر داد و افزود: تاکنون 7 مرکز راه‌اندازی شده و به زودی سایر مراکز نیز راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان دشتستان از درآمد بیش از 178 میلیون ریال در سه ماهه اول سال جاری در مرکز نیکوکاری آیت‌الله مهدوی مرتضوی آبپخش این شهرستان خبر داد.

غلامی تصریح کرد: فعالیت‌های مراکز نیکوکاری در امداد بسیار چشمگیر بوده که امید می‌رود با شروع ماه مبارک رمضان جذب کمک‌های مردمی با مشارکت حداکثری آنان بیشتر و بیشتر شود، باشد که از این طریق بتوانیم سهم کوچکی در رفع مشکلات مالی و معیشتی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت داشته باشیم.

وی یادآور شد: کمک‌های جمع‌آوری شده در این مرکز نیکوکاری در زمینه‌هایی همچون تهیه برنج 10 کیلویی برای مددجویان، کمک درمانی، کمک به تعمیر ساختمان، کمک به انشعاب آب مددجویان، ویزیت رایگان درمانی برای مددجویان و تهیه سبد غذایی تنها بخشی از کمک‌های جمع آوری شده در این مرکز نیکوکاری است.

غلامی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری در سراسر دشتستان آماده دریافت کمک‌های مردمی هر محله در ماه مبارک رمضان هستند. در سه ماه نخست سال جاری کمک‌های جمع‌آوری شده در مراکز نیکوکاری نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته است.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: