bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۸ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
در روزی که پارس جنوبی در دقایق پایان بازی برده را با تساوی عوض کرد، شاهین شهرداری در شیراز و در مقابل قشقایی یک امتیاز نه‌چندان با ارزش به‌دست آورد، تیمی که این روزها با یک مربی موقت به‌کار خود در لیگ دسته یک کشور ادامه می‌دهد.

در روزی که پارس جنوبی در دقایق پایان بازی برده را با تساوی عوض کرد، شاهین شهرداری در شیراز و در مقابل قشقایی یک امتیاز نه‌چندان با ارزش به‌دست آورد، تیمی که این روزها با یک مربی موقت به‌کار خود در لیگ دسته یک کشور ادامه می‌دهد.

هفته هجدهم لیگ دسته یک فوتبال کشورمان روز گذشته در شهرهای مختلف برگزار شد و دو نماینده استان در جم و شیراز به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن دو تساوی بود. پارس جنوبی در جم میزبان تیم مس شهر بابک بود و شاهین شهرداری هم در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم قشقایی شیراز رفت. در ادامه این گزارش به بررسی هر دو دیدار خواهیم پرداخت.

قشقایی شیراز امروز از شاهین بوشهر میزبانی کرد و در دیداری که قشقایی بارها دروازه شاهین را تهدید کرد، مسابقه بدون عبور توپ از خط دروازه‌ها به پایان رسید. نیمه اول بازی در اختیار میزبان بود و قشقایی چندین موقعیت نصفه و نیمه را خلق کرد؛ اما هوشیاری گلر شاهین مانع گل شدن توپ می‌شد. مقاومت بوشهری‌ها در این نیمه باعث شد بازنده به رختکن نروند. در نیمه دوم نیز بازی تقریبا یک‌طرفه و در اختیار قشقایی دنبال شد؛ اما بازهم ایستادگی گلر شاهین و مدافعان این تیم که یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دو می‌باشد مانع گلزنی و پیروزی شیرازی‌ها شد. بهترین موقعیت قشقایی در دقیقه نود به تیرک افقی خورد و روی خط توسط مدافع سفیدپوش شاهین برگشت داده شد.

در ادامه وقت‌های تلف‌شده 10 دقیقه‌ای این مسابقه، قشقایی چندین‌بار دیگر نیز موقعیت ساخت؛ اما این دیدار بدون گل به پایان رسید تا شاهین با چنگ و دندان یک امتیاز گرفته باشد. با این نتیجه شاهین 9 امتیازی شد و با هفت امتیاز اختلاف نسبت به شمس آذر در رده هفدهم باقی ماند. قشقایی نیز که به کسب سه امتیاز این بازی بسیار امیدوار بود؛ اما با یک امتیاز از زمین خارج شد و با 25 امتیاز در رده نهم جای گرفت. نکته جالب در این بازی، این بود که کادر فنی جدید شاهین در میدان حضور نداشتند و تیم فعلا تحت نظر مربی موقت اداره می‌شود. در نهایت باید گفت که شاهین با توجه به وضعیتی که این روزها دارد، هوادارانش را نسبت آینده به‌شدت نگران کرده است و مشخص نیست که در هفته‌های آینده چه سرنوشتی در انتظار این تیم محبوب بوشهری است.

همچنین تیم فوتبال پارس جنوبی جم از هفته هیجدهم لیگ یک، میزبان مس شهر بابک بود. در این دیدار جذاب و مهیج که هر دو موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتند در نهایت سهم هر تیم یک گل بود تا این دیدار به تساوی یک‌یک انجامد. در دقیقه ۱۱ روی ارسال زیبای رامین دهقانی از سمت چپ، سامان محرابی‌زاده موفق شد با ضربه سر گل اول بازی و تیم پارس جنوبی جم را به‌ثمر برساند. در دقیقه ۹۳ مس شهر بابک از روی نقطه پنالتی توسط رسول بهاروندی به گل تساوی رسید. پارس جنوبی جم با این تساوی به امتیاز ۲۷ رسید و با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان‌، در رده ششم قرار گرفت. البته پارسی‌ها امیدوار هستند که در هفته‌های آینده با کسب نتایج بهتر به رده‌های بالاتر جدول صعود کنند.

سرمربی پارس جنوبی پس از پایان این بازی گفت: ما در نیمه اول یک گل به‌ثمر رساندیم و اگر خوش‌شانس بودیم در نیمه دوم گل دوم را نیز به‌ثمر می‌رساندیم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در نهایت هم در دقیقه 91 گل تساوی را دریافت کردیم و سه امتیاز بازی را از دست دادیم. فکر می‌کنم دلیل اصلی این اتفاق، نداشتن تمرکز کافی برای حفظ نتیجه در دقایق پایانی بود. علاوه بر این ما حدود 21 روز از شرایط مسابقه به‌دور بودیم ولی این مساله باعث شد تا بازیکنان فشار نسبتا زیادی در این بازی تحمل کنند. اما مطمئنم هستم که در هفته‌های آینده باز هم می‌توانیم به روندی که در نیم‌فصل اول مسابقات داشتیم، برگردیم.

وی در ادامه این گفت‌وگو افزود: در نیمه اول بازی، ما تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های بسیار خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و در نیمه دوم هم با وجود اینکه اشتباهاتی داشتیم ولی باز هم موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم و در واقع این خود ما بودیم که روی یک اشتباه، باعث شدیم گلی تساوی را دریافت کنیم. باز هم خدا را شاکرم؛ چراکه با کسب همین نتیجه هم در جدول مسابقات یک پله صعود کردیم اگرچه اگر پیروز میدان بودیم، حالا در رتبه پنجم جدول به‌سر می‌بردیم.

سرمربی جمی‌ها در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: من فقط از یک مساله گله دارم و آن هم این است که وقتی کادر فنی حریف امروز ما، پس از پایان دیدار بازی گذشته‌شان، در مورد بازی جوانمردانه صحبت کرد ولی وقتی نوبت خودشان می‌شود، این مساله را فراموش می‌کنند. شما ببنید بازیکن من وقتی دید هم‌تیمی‌اش مصدوم شده توپ را به بازیکنان مس داد تا آنها توپ را بیرون بزنند ولی آنها نه‌تنها این کار نکردند، بلکه به سمت دروازه ما یورش بردند. اگر حرف از بازی جوانمردانه می‌زنیم پس فقط ادعا نکنیم بلکه باید آن را به اجرا برسانیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: