bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
کنگانی:
لیگ برتر فوتسال ایران طبق برنامه از پیش اعلام شده قرار است از نوزدهم تیرماه با حضور ۱۴ تیم آغاز شود که در فاصله یک ماهه تا شروع این مسابقات، تیم‌هایی هستند که هنوز تمریناتشان را شروع نکرده‌اند.
بامداد24: لیگ برتر فوتسال ایران طبق برنامه از پیش اعلام شده قرار است از نوزدهم تیرماه با حضور ۱۴ تیم آغاز شود که در فاصله یک ماهه تا شروع این مسابقات، تیم‌هایی هستند که هنوز تمریناتشان را شروع نکرده‌اند.

در این میان تیم تاسیسات دریایی که نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیاست، اولین تیمی بود که تمریناتش را با برنامه‌ریزی قبلی و از ۲۷ اردیبهشت شروع کرد. شمسایی که علاوه بر توانایی‌های فنی نشان داده در تدابیر مدیریتی هم کم‌نقص است، برای حضور پرقدرت تیمش در جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر خیلی زود لیست بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه داد. او با جذب چند بازیکن ملی‌پوش و تقویت تاسیسات، برنامه تمرینی تیمش را شروع کرد و بدون شک باید او را در زمینه برنامه‌ریزی و آینده‌نگری، شاگرد اول مربیان فصل آینده دانست.

رقابت‌های قهرمانی فوتسال باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۵ نیز به میزبانی ایران و اصفهان از ۹ تا ۱۶ مرداد‌ماه برگزار می‌شود. تیم تاسیسات دریایی با استفاده از امتیاز میزبانی و تیم ناگویا ژاپن به‌دلیل قهرمانی در دور قبل رقابت‌های باشگاه‌های فوتسال آسیا به‌طور مستقیم از مرحله گروهی این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت. تیم تاسیسات دریایی، در گروه اول این مسابقات با تیم‌های قادسیه کویت و الخلیج امارات هم‌گروه است.

وحید شمسایی، سرمربی تیم تاسیسات درباره شرایط این تیم گفت: تمرینات ما طبق برنامه جلو می‌رود. آخرین فشارها را هم قبل از شروع ماه مبارک رمضان می‌گذاریم و در طول ماه مبارک هم یا در ساعات منتهی به افطار و یا بعد از افطار تمرین خواهیم کرد.

وی افزود: بازیکنانم از لحاظ بدنی حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد آماده‌اند ولی هنوز به شرایط مسابقه نرسیده‌اند. البته این احتمال وجود دارد که در ماه رمضان یک اردو هم در جزیره کیش برگزار کنیم تا بازیکنان از آمادگی خود دور نشوند.

سرمربی تاسیسات همچنین درباره حضور محمد طاهری در القادسیه کویت و هم‌گروهی تیم تاسیسات با این تیم در جام باشگاه‌های آسیا گفت: طاهری از دوستان خوب من است که احترام زیادی برایش قائل هستم. به‌طور قطع حضور طاهری در القادسیه کار ما را سخت‌تر می‌کند ولی ما به‌دنبال پیشرفت و هدف‌های دیگر هستیم و نباید به اسم حریفان توجه کنیم.

همچنین در گفت‌و‌گو با مجید کنگانی، مدیر‌عامل بوشهری این باشگاه از وضعیت و میزان آمادگی نماینده ایران جویا شدیم.

کنگانی با اشاره به شرایط مطلوب تیم تاسیسات گفت: ما تمرینات آماده‌سازی خود را زودتر از بقیه تیم‌ها آغاز کردیم و برای آمادگی بیشتر در‌صدد برگزاری اردوی آماده‌سازی نیز هستیم. وی با اشاره به این‌که امروز جلسه هیات‌مدیره باشگاه برگزار می‌شود، ادامه داد: علاوه بر تصمیم‌گیری در مورد اردوها شرایط موضوع جذب بازیکن جدید مد نظر کادر فنی نیز مشخص خواهد شد.
وی افزود: برای بالا بردن روحیه تیم و بازیکنان، 20 درصد از قراردادها پرداخت شده است.

کنگانی همچنین با اشاره به مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت: دیگر تیم‌ها به تقویت خود پرداخته‌اند و چون اجازه استفاده از بازیکنان خارجی را نیز دارند سطح این مسابقات بیشتر از جام ملت‌های آسیا است. وی ادامه داد: با توجه به این‌که هواداران تیم تاسیسات در تهران بیشتر هستند و مسابقات در اصفهان برگزار می‌شود و همچنین شاخص هوادار از عوامل مهم قهرمانی محسوب می‌شود، ما این دغدغه را داریم که فوتسال دوستان اصفهانی از مسابقات استقبال نکنند. وی افزود: در این مورد با مذاکراتی که با رئیس هیات فوتبال استان اصفهان و کانون هواداران این شهر داشتیم سعی بر این است که از نماینده ایران در مسابقات حمایت حداکثری صورت گیرد.

شهرام حیدری 
نام:
ایمیل:
* نظر: