bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۰۸ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
کریم جعفری: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عصبانی و ناراحت از اتفاقات و رویدادهای در سرزمین‌های اشغالی دنبال خالی کردن عقده‌هایی است که گریبان‌گیرش شده است

کریم جعفری 

نخستوزیر رژیم صهیونیستی عصبانی و ناراحت از اتفاقات و رویدادهای در سرزمین‌های اشغالی دنبال خالی کردن عقده‌هایی است که گریبانگیرش شده است. او از یک طرف تحت فشار مخالفان سیاسی در داخل این رژیم قرار دارد و از سوی دیگر با عملیات‌های گوناگون رزمندگان فلسطینی روبهرو شده و قابلیت مقابله با آنها را از دست داده است. به همین دلیل او دنبال آن بوده تا شاید بتواند با ایجاد یک پکیج تبلیغاتی و رسانه‌ای بهگونه‌ای فضای سیاسی و امنیتی را مدیریت کند. او در مقام نخستوزیر این رژیم به سیستم امنیتی دستور داده تا به تلافی اتفاقی که در قدس شریف روی داد دست به خرابکاری در ایران بزنند و به همین دلیل تروریست‌های اجاره‌ای و ضد ایرانی را مامور کرد تا به یکی از تاسیسات دفاعی کشورمان در اصفهان حمله کنند. 

 

اگر حملات چند سال پیش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف ایران با استفاده از ریز پرنده‌های انتحاری موفقیت‌آمیز بود، اما اینبار دزد ناشی به کاهدان زد و عوامل خائن و مزدور رژیم صهیونیستی توفیقی در انجام خیانت خود پیدا نکردند. این اتفاق بیش از آنکه پیروزی برای ایران باشد یک نمره منفی برای سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی است که ادعا می‌کند از همهچیز خبر دارد، اما متوجه نشد که در تاسیسات وزارت دفاع ایران تدابیر پدافندی و دفاع غیرعامل در نظر گرفته شده است. در فیلم‌ها و تصاویر منتشرشده از این حمله تروریستی همه مشاهده کردند که هیچ آسیبی به این تاسیسات وارد نشده و یکی از ریز پرنده‌ها نیز در اختیار مقامات مسوول قرار گرفته است. 

 

این شکست ناکامی باعث گردید تا نتانیاهو اینبار به سمت هدفی آسانتر برود و آن نیز حمله به کاروان مواد غذایی بود که از ایران به سمت سوریه حرکت می‌کرد. حمله به این کاروان در داخل خاک سوریه آن هم از نقطه‌ای که اشغالگران امریکایی در آنجا حضور دارند نشان داد که نتانیاهو تا چه اندازه نیازمند یک پکیج رسانه‌ای و تبلیغاتی است. این حمله اما یک موضوع و حقیقت بسیار مهم را ثابت کرد و آن نیز کمبود عوامل اجرایی رژیم صهیونیستی در ایران است که باعث شد تا موساد دستش برای یک اقدام جدید کوتاه باشد و برای اقدام تلافیجویانه از میدان خارج شده و پهپادهای این رژیم وارد عمل گردند. 

 

حمله کاروان خودروهای حامل مواد غذایی برای مردم در محاصره سوریه که بخشی از تجارت دو کشور است هیچ برتری نظامی و امنیتی ندارد، بلکه روایتگر شکست و ناکامی این رژیم در تعیین اهداف دقیق‌تر و عمیق‌تر است. حوادث چند ماه گذشته کشور باعث شد تا بسیاری از عناصر و عوامل نفوذی رژیم صهیونیستی زیر ضربه بروند. از سوی دیگر دستگیری تیم‌های متعدد جاسوسی رژیم صهیونیستی در ماه‌های گذشته و معرفی آنها در رسانه‌ها در کنار اعدام جاسوس شناسنامه‌دار انگلیسی‌ها توسط دستگاه قضائی باعث شد تا بسیاری از کسانی که مستخدم این‌ رژیم بودند در ورود به عملیات‌های خرابکارانه و تروریستی خودداری کنند و عملا دست سازمان آدمکش و قاتل موساد برای خرابکاری بیشتر در ایران کوتاه شود. 

 

البته این مساله دلیل آن نیست که بگوییم موساد دیگر در ایران کسی را ندارد و خائن‌ها و وطن‌فروش‌ها همگی ترسیدند؛ بلکه در شرایط کنونی به هزار و یک دلیل آنچه در اصفهان روی داد برگ برنده مخفی شده‌ای بود که موساد برای مغلوبه کردن جنگ در روز مبادا نگه داشته بود، اما نتوانست بهخوبی از آن استفاده کند‌ پس از ماجرای دستگیری تروریست‌های وابسته به گروهک جدایی‌طلب و اجاره‌ای کومله در تابستان سال جاری در اصفهان، انتظار می‌رفت که این رژیم کینه‌ای برای اجرایی کردن ماموریت شکستخورده خود در این شهر دست به اقدام انتحاری بزند، اما در باورشان نمی‌گنجید اینگونه ساده شکست بخورند.  

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: