bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۱ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
بامداد جنوب: زهرا مظفری، عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کنگان در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی نقاشی کائو ژاپن موفق شد جایزه دوستی این رویداد را از آن خود کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: به این مسابقه جهانی ۱۳ هزار و 214 اثر ارسال شد که در نهایت از ایران، پنج نفر از اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق شدند که جایزه دوستی این مسابقه را کسب کنند که یکی از آن‌ها زهرا مظفری، کودک ۸ ساله کنگانی بود.


سمیه رسولی با بیان اینکه موضوع این جشنواره «بیایید محیط زیست خود را با هم پایدار کنیم!» بود، افزود: در این راستا، پیش از این، اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طول یک برنامه هدفمند و بلندمدت با اهمیت محیط زیست، راه‌های نگهداری و حفاظت از آن آموزش‌های لازم را دیده بودند. در این رویداد، زهرا مظفری با خلق اثری تامل‌برانگیز، اهمیت و حفاظت از محیط زیست را یادآوری کرده‌است.


وی ادامه داد: کشف و پرورش استعدادهای هنری و ادبی کودکان و نوجوانان از طریق برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی و شرکت در مسابقات و جشنواره‌های مختلف یکی از مهم‌ترین وظایف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که بحمدلله خروجی این کارگاه‌ها پرورش کودکان مستعد و خلاق بوده که با تولید آثار پرمحتوا و شکیل موفق شده‌اند بارها در رویدادهای ملی و بین‌المللی بدرخشند.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه خرسند هستیم به واسطه فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری، زمینه‌های رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان استان عزیزمان را فراهم می‌کنیم، یادآور شد: توجه به کودکان و آموزش و تربیت آنها بسیار مهم و حائز اهمیت است، زیرا توجه به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه کودکان و نوجوانان می‌تواند آینده جامعه را تضمین کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: