bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۷ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
بامداد جنوب: مدیرکل شیلات استان بوشهر اعلام کرد: در خلال نمایشگاه ملی شیلات، آموزش‌های تخصصی مرتبط با آبزیان در بوشهر ارائه می‌شود.

بامداد جنوب: مدیرکل شیلات استان بوشهر اعلام کرد: در خلال نمایشگاه ملی شیلات، آموزش‌های تخصصی مرتبط با آبزیان در بوشهر ارائه می‌شود.

عقیل امینی عصر یکشنبه در نشست هماهنگی نمایشگاه ملی صنایع شیلاتی استان بوشهر گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار بزرگی در عرصه شیلات است که باید نسبت به معرفی این ظرفیت‌ها اقدام شود.

به گفته وی استقبال از نمایشگاه شیلات در سال گذشته خیلی خوب بوده است که قطعاً برگزاری چنین نمایشگاه تخصصی نقش مهمی در موضوع اقتصاد دریامحور و بهره‌وری در بخش‌های مختلف شیلات خواهد داشت.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: نیاز است هماهنگی لازم برای حضور بخش‌های مختلف شیلاتی آبزی‌پروری، صید و صیادی، فرآوری محصولات شیلاتی، خوراک آبزیان و در این نمایشگاه حضور یابند.

وی با اشاره به راهکار و ایده‌های نوین در نحوه برگزاری و همچنین مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه  گفت: در چنین نمایشگاهی بازدیدکنندگان که برای بازدید از نمایشگاه‏ می‌آیند، غرفه‌هایی با محصولات یا خدمات نوین، مدرن و پیشرفته مشاهده خواهند کرد.

امینی به برگزاری پنل‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه سال گذشته پنل‌های آموزشی خوبی در بخش‌های مختلف پرورش ماهی در قفس، تکثیر و پرورش میگو، جلبک و صدف خوراکی و مرواریدساز با حضور اساتید و فعالین آبزی پرور کشور برگزار شد که نیاز است هماهنگی لازم برای پنل‌های آموزشی همچون دو دوره قبلی برگزار شود.

برچسب ها: بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: