bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
در ماه مبارک رمضان نظارت بر بازار و فرآورده های گوشتی این شهرستان تشدید می شود.
فرماندار دشتی گفت: در ماه مبارک رمضان نظارت بر بازار و فرآورده های گوشتی این شهرستان تشدید می شود.

غلامرضا مهرجو صبح یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان دشتی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح ضیافت به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از نوسانات بازار تشکیل شد.

وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان مردم بیشتر به اقلام ضروری در بازار مراجعه می کنند که نیاز تدابیری اتخاذ شود که از افزایش قیمت ها جلوگیری شود و دسترسی مردم به اجناس مورد نیاز راحت تر باشد.

مهرجو ادامه داد: معمولا در این ماه مبارک مصرف برنج، مرغ، گوشت و شکر بیشتر از دیگر اقلام است که انشاء الله با پیگیریهای به عمل آمده توسط دستگاههای متولی هیچ مشکلی در سطح  برای تامین این اقلام نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: همچنین توسط اتاق اصناف 15 فروشگاه و مغازه بصورت فروش فوق العاده اجناس خود را بین 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار به فروش می رسانند.

فرماندار شهرستان دشتی همچنین از دامپزشکی و بهداشت خواست در ایام ماه مبارک رمضان کشیک ثابت و سیار داشته باشند ونظارت های خود را تشدید کنند.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سطح سلامت جامعه عنوان کرد و گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به منظور ارتقاء کیفیت نان در سطح شهرستان نظارتهای خود را استمرار بدهد .
منبع:
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر: