bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
از آنجایی که تا امروز اعتراض کارگران محترم صدرا راه به جایی نبرده و حضور اعتراضی آنها در برابر استانداری هم به‌دلیل این‌که آقای استاندار در اتاقش بوده آنها را ندیده و نفهمیده هیچ فایده‌ای نداشته است؛ توصیه می‌شود

از آنجایی که تا امروز اعتراض کارگران محترم صدرا راه به جایی نبرده و حضور اعتراضی آنها در برابر استانداری هم به‌دلیل این‌که آقای استاندار در اتاقش بوده آنها را ندیده و نفهمیده هیچ فایده‌ای نداشته است؛ توصیه می‌شود برای پیگیری بهتر و رسیدن به نتیجه حتما موارد ذیل را مدنظر داشته باشند:
1) این‌بار به جای استانداری، روبه‌روی دهکده گردشگری تحصن کنند؛ این مساله یک مزیت بسیار بسیار بزرگ دارد و آن هم این‌که بزرگ‌ترین قطب گردشگری جنوب کشور؟! که در آن هزاران توریست داخلی و خارجی حضور دارند، آنها را ببینند و پی به بدبختی و بیچارگی آنها ببرند! البته اعتراض در این منطقه یک خاصیت خوب دیگر هم دارد و آن این‌که اینجا دیگه پنجره و طبقه ندارد که کسی مانع دیدن و شنیدن اعتراض آنها توسط استاندار شود. (البته شاید اون روز دوربین‌هایی که خیابابون سنگی رو نشون می‌دن رو دستکاری کرده باشن!!!)
2) اگر مقابل دهکده گردشگری نشد، به منطقه ویژه اقتصادی مراجعه کرده و آنجا بساط اعتراضی خود را پهن کنند تا شاید هزاران کارگری که در این منطقه و در ده‌ها کارگاه و کارخانه آن مشغول به کار هستند دلشان به حال این بدبخت بیچاره‌ها بسوزد و جایی هم برای آنها باز کنند!!
3) سومین نقطه‌ای که پیشنهاد می‌شود، بزرگ‌ترین استخر جنوب کشور است. در مقابل این استخر حتما بساط خود را پهن کنید، مزیت اینکار دست‌کم این است که در صورتی که اعتراضتان مورد قبول قرار نگرفت چند تا بلیط دستتان را می‌گیرد که می‌توانید بروید و شنا کنید. البته اگه کچل شدید ما مقصر نیستیم، چون موتورخونه‌اش خراب است!
4) مکان بعدی، دم در روزنامه بامداد جنوب است. آدرس ما را بپرسید. ما وقتی در استانداری تحصن کردید عکس و خبرتان را کار نکردیم، بیایید و اینجا تحصن کنید؛ که هم عکس و هم خبرتان را کار کنیم تا خبرهای حقیقیِ معاون که تهمت می‌زند دروغ از آب در نیاید. بنده خدا بعضی وقتا قسم حضرت عباس هم می‌خورد، مثل راست!!!!
5) در صورتی که این چهار فقره جواب نداد، مطمئن باشید که باید سر به بیابان بگذارید و هروله‌کنان از سه راه باغ زهرا به‌سمت میدان برج و از آنجا جاده برازجان بروید تا بست چغادک و آنجا چله نشینی کنید؛ هم دعای بارون کنید و هم این‌که دعا کنید شاید همانجا اجنه ساخت سکوی نفتی جدیدی را به شما پیشنهاد دادند و شما با آب و گل بسازید!
6) به‌عنوان آخرین پیشنهاد، مانند کارگرای ایران خودرو که در تحریم مردم بودند، گوشیهاتون رو دستتون بگیرد و با هم واتس‌آب بازی کنید، در مورد ما و خودتون و قول‌های حقیقی (البته منظورم حقیقیِ معاون نیستا) جوک بسازید و برای ملت بفرستید.
7) از این‌که این پیشنهادات هیچکدومش براتون نون و آب نمی‌شه من شرمنده‌ام، وقتی استاندار در طبقه سوم دفترش نمی‌فهمه تو خیابون بغلش چه خبره، من چکاره‌ام.... 

نام:
ایمیل:
* نظر: