bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
تب انتخابات است، برخی‌ها با تب‌شان بالا می‌رود و می‌افتند، برخی هم تبشان متعادل است و حرف‌های درست درمانی می‌زنند. احزابی که دو سالی است خواب بوده‌اند و کسی هم نامی ازشان نشنیده بیدار شده‌اند و هر کس دنبال فرد و گروهی است و همه هم انتظار دارند پیروز شوند.
امین بندری: تب انتخابات است، برخی‌ها با تب‌شان بالا می‌رود و می‌افتند، برخی هم تبشان متعادل است و حرف‌های درست درمانی می‌زنند. احزابی که دو سالی است خواب بوده‌اند و کسی هم نامی ازشان نشنیده بیدار شده‌اند و هر کس دنبال فرد و گروهی است و همه هم انتظار دارند پیروز شوند. کسی هم نمی‌خواهد قبول کند که ای بابا، ممکن است باختی هم در کار باشد و همه استان از شمال تا جنوب آن فقط چهارتا نماینده می‌خواهد و بس.

یکی نی‌انبونه می‌زند و از قضا ستاد روبه‌روئیش آن اندازه صدای بلندگوهایش بلند است که صدای ضرب و تیمپو همراه نی‌انبونه به گوش نمی‌رسد و فقط زیر پنج‌سال اجازه حرکات موزون را می‌یابند و مادر و مادربزرگ جناب کاندیدا برایش دست می‌زنند و در جای دیگر هم یکی دیگر همه داشته‌هایش را رو می‌کند و فقط یک ستاد می‌زند و دانشجوهایش را جمع و جور می‌کند تا شاید هفت پشت بوشهری‌اش بهش رای بدهند و امیدی هم از «خالوهای صحرایی» ندارد.
حالا ما کار نداریم که یه جایی هم یه بنده خدایی تا همین دیروز خودش هدایت سایت خبری‌اش را در دست داشته و از امروز به دلیل اینکه برای همه تبلیغ می‌کند، امور را به اخوی محول می‌کند و به حساب اصلاح طلب‌ها هم روی کسی توافق می‌کنند که حتی میثاق‌نامه‌اشان را هم امضا نمی‌کند، اما در یکی از سایت‌های خبری استان کامنتی نوشته بودند که خیلی به دلم نشست... 
نماینده باید پسری داماد کرده باشد، دختری عروس کرده باشد، بین چهار نفر رفع اختلاف کرده باشد، وامی گرفته و به سختی اما به موقع پرداخت کرده باشد، کارگاهی اداره کرده باشد، چهار تا کارگر اداره کرده باشد، چهارتا مقاله نوشته باشد، یک زبان زنده دنیا بلد باشد، از موسیقی و نقاشی وتاتر لذت ببرد، بَر و لباس مرتب داشته باشد، دست یک فقیر بیچاره گرفته باشد.

به تاریخ و قضاوت تاریخ توجه داشته باشد، از چماق بدش بیاید از گل خوشش بیاید، کف دستش حداقل برای مدتی که برای ساختن خانه خودش کار کرده پینه بسته باشد، در خانواده‌ای به‌سامان نشو و نما کرده باشد، ریاضی بلد باشد قانون من جمله قانون رانندگی و راهنمایی رعایت کرده و جریمه نشده باشد، پرونده مجرمانه نداشته باشد، نام ایران که می‌شنود دلش از شوق لبریز شود و بروز یابد، روحیه متعادل غیرسلطه‌طلبی داشته باشد، خلق خوش و روی گشاده داشته باشد، راستگو باشد، در هر مجلسی بین مردم بنشیند، مثل مردم عادی. اگر گیر آوردید همین جا بنویسید کیست اهل کجا و کاندیدای کجاست بروم برایش تبلیغ کنم. حتما این گونه انسان‌ها بی‌شمارند.
دو کلمه هم از امین بندری بشنوید: کلاه سر کسی نگذاشته باشد، در شرکت‌های هرمی حضور نداشته باشد، رفیق دزد و شریک قافله نباشد، اهل فکر باشد.... حالا هم پیدا کنید!

نام:
ایمیل:
* نظر: