bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۲ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۵
کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: براساس نقشه های هواشناسی شرایط جوی و دریایی استان بوشهر در روز سیزده بدر ناپایدار است.
پیام مساعدی روز پنج شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با وجود این ناپایداری وزش بادهای شمالی تا روز جمعه ادامه دارد و همچنین دریا مواج و متلاطم خواهد بود.
وی بیان کرد: تا صبح روز جمعه نیز در برخی از مناطق استان بویژه نیمه جنوبی استان وقوع رگبار باران، رعد و برق و تگرگ در برخی از ساعات دور از انتظار نخواهد بود.
مساعدی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد و احتمال گرد و خاک و در برخی مناطق بویژه نیمه جنوبی استان همراه با رگبار باران و رعد و برق خواهد بود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی که در مناطق شمالی استان سرعت وزش آن 12 تا 36 کیلومتر در ساعت که گاهی تا 40 کیلومتر نیز خواهد رسید و در مناطق جنوبی نیز با سرعت 18 تا 58 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت:در 24 ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل شمالی استان 90 تا 150 سانتی متر و در سواحل مرکزی و جنوبی نیز 100 تا 210 سانتی متر که در برخی از ساعت ها به 240 سانتی متر خواهد رسید.
مساعدی اظهارداشت: در 24 ساعت گذشته دیلم و برازجان با 15 و عسلویه با 30 درجه سانتیگراد کمترین و بیشترین دما را تجربه کردند.
وی یادآور شد: در این مدت عسلویه با 90 درصد و دیر با 26 درصد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را داشتند.
مساعدی گفت: هم اکنون دمای هوا در بوشهر 20 درجه سانتیگراد و میزان رطوبت آن 43 درصد است.
برچسب ها: جامعه ، هواشناسی ، 13 بدر
نام:
ایمیل:
* نظر: