bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۶ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
امین بندری:آقای فلانی که نمی‌تونم اسمش رو بیارم تو یه جمعی گفته بود که به زودی رستوران شناور کنار همون تنها دستاوردمون احداث می‌کنیم و حتی می‌خوایم هتل! شناور هم بزنیم که ملت برن حالش و ببرن و کلا از این راه اشتغال‌زایی!؟ کنیم.

آقای فلانی که نمی‌تونم اسمش رو بیارم تو یه جمعی گفته بود که به زودی رستوران شناور کنار همون تنها دستاوردمون احداث می‌کنیم و حتی می‌خوایم هتل! شناور هم بزنیم که ملت برن حالش و ببرن و کلا از این راه اشتغال‌زایی!؟ کنیم.
از لحظه‌ای که این کلمات قصار و واژه‌های بی‌نظیر و ایده‌های بکر و دست نیافتنی و اندیشه‌های ماورایی رو خوندم، به میزان شغل‌هایی که قرار است ایجاد شود، فکر می‌کردم و بر این همه نگاه توسعه‌ای والامرتبه و بی‌همتا درودهای بیکران می‌فرستادم.
حالا قرار نیست زیاد حاشیه برم و یه خورده به اصل مطلب بپردازم. اگه همش‌رو نتونستم امروز بنویسم، یه مُشتش رو نگه می‌دارم سی سوا یا پس‌سوا (زیاد باکلاس‌بازی در نیارین همون فردا و پس‌فردای شما شهریاست) خدمت همتون عرض می‌کنم.

اما این نکات رو داشته باشید:
نخست: خواستید برید هتل شناور، اول یه سر به هتل پنج ستاره بغلیش بزنید و بعدش برید اونجا. مطمئن باشید که ستاره‌هاش به اندازه کافی تو چش باشن و یه وقتی کم و زیاد نشده باشن.
دوم: سعی کنید از سمت فاز سوم یا چهارم شناور بشید، ببخشید، به‌سمت هتل شناور برید. احتمال زیاد تا اون موقع چیزی از فاز نخست نمونده و یا این‌که درختاش خشک شده باشن!
سوم: سعی کنید اگه خواستید تو هتل شناور بشید، حتما جلیقه نجات با خودتون ببرید. به هر حال آدمی‌زاد و اتفاقه. مثل این بیمارستان برازجون که وقتی بارون می‌زنه می‌شه جزیره خارگو. افتادید تو آب ربطی به ما نداره.
چهارم: حتما و حتما، توصیه اکید و جدی خدمت شما عرض می‌کنم، کسایی که صفراشون مشکل داره اصلا سراغ هتل نرن. یهو دیدی موج زد و افتادید تو بند یه زِرزِرانو – همون گرداب کتابی – هتل‌دار بیچاره و بیچاره‌تر کردین، یعنی بالا بیارید... 
پنجم: اصلا قبل از ایکه برید یه نگاهی به پیمون‌کارش بندازین که کیه واقعا؛ نه مثل این بنداز بفروش‌ها باشه و یه چیزی ساخته و الان می‌خواد بده دست یکی دیگه. البته سرنوشت فاز یک هم مشخص نیست و باید دید حاج غُلمَلی به قول گناوه‌ای‌کو، قولش ایکنه یا نه.
ششم: سفارش بعدی ما برمی‌گرده به این مساله که به دلیل شناور بودن، حتما حتما پاسپورت‌های خودتون رو به همراه داشته باشید. خدا رو چه دیدی، شاید صبح بیدار شدید و دیدید سر از کویت، دبی، دوحه یا حتی ادینبورگ!! درآوردید. قرار نیست همیشه شانس همراه نباشیه.
هفتم: به‌عنوان هفتمین توصیه‌ای که خدمتتون می‌خوام عرض کنم، قبل از این‌که بخوابید، حتما چک کنید که هتل دو سه‌تا لنگر داشته باشه، مثل این کارتون 15 یهویی نصف شبی کسی بند و باز نکنه برید به یه جزیره دور افتاده و اون وقت بخواید با هم همکاری کنید که نجات پیدا کنید.
اینا رو داشته باشید، شامش بمونه سی سوا.

نام:
ایمیل:
* نظر: