bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
چند روزی است که کاسبان تحریم، دلواپسان راستین منافع شخصی و جریانی و رسانه‌هایی که با پول بیت‌المال اداره شده و به شعور ملت فهیم ایران توهین کرده و می‌کنند، از زیر شوک انتخابات هفتم اسفندماه 94 بیرون به‌تازگی درآمده و با تشکیل یک اتاق فرمان جدید در تلاش هستند تا بار دیگر مردم ایران را با شاخص‌های فلاکت، ذلت و فقر و نداری آشنا کنند.
این جریان‌ها که متاسفانه بخش عمده آن تقصیر کم‌کاری‌های خود دولت در انتخاب مدیران کم‌تجربه، کم‌حوصله و تربیت‌شده در دولت پاکد‌ست!! قبلی برای اداره امور کشور است، فعلاً سوار بر موج دروغگویی خود هستند و تلاش می‌کنند تا در همراهی کامل با برنامه‌های دشمنان ایران، منافع خود را پیش ببرند. این جریان با تزریق پول‌هایی که از حلقوم ملت بیرون کشیده‌اند، تلاش دارند تا از آب گل‌آلود ماهی گرفته و با سیاه‌نمایی خود را برای انتخابات سال آینده ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر آماده‌ کنند.
ما بارها و بارها در همین جایگاه و صفحات مختلف روزنامه به‌دولت محترم به‌خصوص رئیس دولت تدبیر و امید هشدار داده‌ایم که چشم اسفندیار آن کجاست. متاسفانه آقای روحانی در پاره‌ای از مواقع خود به‌خود ضربه زده است. دولت در عرصه رسانه‌ای حامی چندانی ندارد و بیشتر مدیران رسانه‌ای آن از محافظه‌کارانی هستند که دیدیم روزنامه ایران را به‌ چه روزی انداختند و یا کسانی هستند که حاضر نیستند کمترین کمک را به رسانه‌های حامی دولت کنند. دولت اگر نخواهد نگاهی به محیط پیرامونی خود داشته باشد، دشمنان قسم خورده مردم این کشور در خارج و داخل کشور دست به دست هم داده و طومار آمال و آرزوهای این کشور را بر باد خواهند داد. مردم در انتخابات هفتم اسفندماه با وجود سم‌پاشی و حرف‌های خلاف واقع رادیو و تلویزیون آقای سرافراز، به لیستی که رهبران اصلاحات و حامیان دولت بر آن تاکید کرده بودند رای دادند، حال آنها در این جبهه شکست خورده، در حال سرمایه‌گذاری در جبهه‌های دیگر هستند تا هم دولت را بر زمین زده و هم بار دیگر بساط رانت‌خواری و دلال‌بازی خود را پهن کنند. 

در این میان است که ضرورت دارد دولت محترم در یک سال باقی‌مانده تا انتخابات سال 1396 علاوه بر مدیریت صحیح، روشن، شفاف و خردمندانه در حوزه اقتصاد کلان کشور، در حوزه‌های خرد استانی نیز توجهی دقیق به مسائل داشته باشد و مراقبت کند خدایی ناکرده کشور و دولت در این زمینه ضربه نخورند. روز گذشته رئیس محترم دولت تدبیر و امید در سفر به سمنان نسبت به سیاه‌نمایی‌هایی که توسط جریان‌های اقتدارگرا شایع شده هشدار داد و به این نکته مهم اشاره کرد که انتخابات سال 1392 سایه جنگ را از کشور کرد.
از همین‌رو باید تاکید کرد که دولت باید به‌خصوص در عرصه اطلاع‌رسانی با دقت بیشتری عمل کند. ما از این گلایه نداریم که به‌عنوان یک رسانه حامی دولت مدام به دلیل شکایت برخی از مدیران!! این دولت بیشتر وقتمان گرفته شود، اما از دولت می‌خواهیم قید مدیران بی‌عرضه، بی‌لیاقت و کم‌ظرفیت خود را بزند تا مردم در یک سال آینده با انگیزه بیشتری وارد حمایت از دولت شوند، ما این اطمینان را داریم که مدیرانی که فامیل‌بازی و رانت‌‌خواری را در سرلوحه برنامه‌هایشان قرار داده‌اند، جز شکست چیزی حاصل نخواهند داد!

نام:
ایمیل:
* نظر: