bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۴
هشدار سازمان غذا و دارو:
سازمان غذا و دارو، دو ژل و یک کپسول چاقی را غیر مجاز و غیرقابل مصرف اعلام کرد و از شهروندان در خواست کرد برای حفظ سلامتی خود از این محصولات استفاده نکنند.
بامداد۲۴: بحث داغ این روزها در همه کشور ها بخصوص در ایران تناسب اندام است که متاسفانه بسیاری از افراد بجای رژیم های مناسب و ورزش های توصیه شده توسط متخصص رژیم غذایی، بهترین و ساده ترین روش یعنی مصرف قرص و دارو را انتخاب می کنند که همیشه هم روش خوبی نیست. اگر داروها بدون مجوز باشد اثرهای جبران ناپذیری را به همراه دارد.

به گزارش بامداد۲۴ از سازمان غذا و دارو، دو ژل و یک کپسول چاقی را غیر مجاز و غیرقابل مصرف اعلام کرد و از شهروندان در خواست کرد برای حفظ سلامتی خود از این محصولات استفاده نکنند.

فرآورده های "ژل دنتامکس" و "ژل مسکن موضعی Best Mentora" ساخت شرکت گل دارو تخت جمشید و همچنین فراورده ای که تحت  عنوان "کپسول چاقی فرشته"  به فروش می رسد را به دلیل اینکه هیچ گونه مجوزی اعم از تاسیس، واردات، تولید، توزیع و عرضه از اداره کل فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو ندارد غیر مجاز اعلام کرد.

روابط عمومی سازمان  غذا و دارو همچنین در اطلاعیه خود از شهروندان درخواست کرد چنانچه محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده کنند موارد تخلف را به روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت های غذا و داروی دانشگاه های سراسر کشور و همچنین نیروی انتظامی اطلاع دهند تا باعث جمع آوری فرآورده های مذکور شود.

شماره تلفن66405569  روابط عمومی سازمان آماده شنیدن اطلاعات لازم در زمینه مراکز عرضه فراورده های فوق است.
نام:
ایمیل:
* نظر: