bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
شما آدمی دیدید که هیچ کاره باشه و همه کاره؟ یا آدمی دیدید که اصلا بزرگ‌ترین سابقه‌اش سر چهاو نشستن و حرف از آمال و آرزوهاش باشه و الان همه کاره شده و...
شما آدمی دیدید که هیچ کاره باشه و همه کاره؟ یا آدمی دیدید که اصلا بزرگ‌ترین سابقه‌اش سر چهاو نشستن و حرف از آمال و آرزوهاش باشه و الان همه کاره شده و خدا رو بنده نیست؟ شما اصلا آدمی رو می‌شناسید که خودش اینجا، کدخداش بالای شُنبه؟ یا ایکه شما کسی رو می‌شناسید که اگه بخوان تو انتخاب یه آدم معمولی رای‌گیری کنند، بین 100نفر، نفر آخری بشه خودش هم بگه منم رستم یلی در سیستان.
الان می‌خواید بگید تو کشور زیاد داریم، بله داریم تا دلت بخواد. عین هسته خارک زینی ریختن که جا نداره اما ما یکیش و داریم که اصلا نوبره، هم نوبره هم دلبره!!! این و دیگه کجای دلم بزارم که تو دلبریش همین بس که هر کی بهش برخورده، عاشقش شده.... .
حالا این آدم هیچ‌کاره همه کاره که از بی‌صحابی مملکت کت و شلوار می‌پوشه و مشرق و به مغرب می‌زنه، رفته و یه جایی چهار تا کارتن رو افتتاح کرده و بعد هم ازش خواستن که حتما و حتما باید بیاد و گل فرمایش کنی. اون هم بعد از کلی تعارف و بالا و پایین و از این جور حرف‌ها در حالی که عرق شرم رو پیشونیش نشسته، رفته پشت تریبون و از اشتغال پایدار برای جوانان سخن گفته! 

یکی بره این بگیره و بهش بگه باباجون برو تنباکوت و بکار، تروکت رو بردار و پرپینت رو درو کن، تو رو چیکار به این کارا؟ تو که ماشالله یه آدم بیکار هم تو فامیل نامبارکت نداری، دیگه جایی واسه جوونا از دست شماها نمونده. اصلا تو چه کاره‌ای که میای و می‌گی باید شغل ایجاد بشه؟
مهمترین وظیفه این بابا که دربونی و ناطوری است، هماهنگ کردن ملاقات‌هاست و البته باید حواسش به محیط پیرامونی‌اش هم باشه که یه وقت قانون دوم ترمودینامیک از دستش در نره.
ما که تو این مملکت نه سر پیازیم و نه ته پیاز. اما اگه یکی رو پیدا کرد که جزو 8000 نیروی آموزش دیده‌ای هست که تو اون جلسه گفتن و اینکه یکیش سر کار رفته، بیاید اینجا تا امین بندری واستون یه دور بندری برقصه.
ما که از خدامون هست که اشتغال پایدار ایجاد بشه، اما اینایی که دارن از تریبون‌های دولتی واسه خودشون تبلیغ مفتی می‌کنن و بعدش هم روابط عمومی رو بیچاره می‌کنن که باید خبرشون رو کار کنه و باید یکی پیدا بشه و بهش رسیدگی کنه.
از این به بعد هم اسمش رو می‌ذاریم پرتال مدیرکل هیچ‌کاره و همه کاره تا همه متوجه بشن که مثلا میشه بری تو بهزیستی هم حرف‌های اونجوری بزنی..... 
می‌گم خبری از این خان عمو نشدا.... 

برچسب ها: طنز ، بامدادیه
نام:
ایمیل:
* نظر: