bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۴
فرماندار کنگان از ایجاد 15 زمین چمن مصنوعی در این شهرستان خبر داد.
فرماندار کنگان از ایجاد 15 زمین چمن مصنوعی در این شهرستان خبر داد.
 

عباس جمشیدی سه‌شنبه شب در بازدید از مسابقات فوتسال ماه رمضان در این شهرستان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه معنویت و ماه عبادت است و باید از ماه میهمانی خداوند نهایت استفاده معنوی را ببریم.

وی افزود: مردم شهرستان کنگان همواره در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی پیشتاز و پیشقدم هستند و شاهد برنامه‌های متنوعی در این شهرستان هستیم.

فرماندار کنگان با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در ماه رمضان خاطرنشان کرد: ترویج ورزش و تفریحات سالم در جامعه اهمیت و ارزش والایی دارد و باید جوانان را به سمت این‌گونه فعالیت‌ها سوق دهیم.

جمشیدی تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق شهری و روستایی و افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی و رفاهی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

فرماندار کنگان از ایجاد 15 زمین چمن مصنوعی در این شهرستان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی و تدابیر اتخاذ شده از سوی استاندار بوشهر، امسال 15 زمین ورزشی چمن مصنوعی در محلات شهر کنگان و روستاهای تابعه احداث خواهد شد.

جمشیدی یادآور شد: روستاهای بالای 500 نفر جمعیت یک زمین چمن مصنوعی و شهرها نیز به نسبت هر 5 هزار نفر در محلات شهر یک زمین ورزشی احداث خواهد شد.

وی با اشاره به علاقه کثیری از جوانان شهرستان به فوتبال و فوتسال خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های شهرستان در فراهم کردن زمینه‌های لازم در این زمینه شد.

بر اساس این گزارش، مسابقات فوتسال جام رمضان در مناطق و محلات مختلف شهرستان کنگان در مناطق شهری و روستایی در حال برگزاری است.

فارس
برچسب ها: بوشهر ، کنگان
نام:
ایمیل:
* نظر: