bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
ما قصدمون بود امروز براتون داستان تعریف کنیم، داستان دیو و پری، داستان اژدهای هفت‌سر، داستان عشق کت و شلوار و چشم‌های زاغ آدم دروغگو. قرار بود تو این داستان براتون تعریف کنیم که همچنان در صدر هستیم
امین بندری: ما قصدمون بود امروز براتون داستان تعریف کنیم، داستان دیو و پری، داستان اژدهای هفت‌سر، داستان عشق کت و شلوار و چشم‌های زاغ آدم دروغگو. قرار بود تو این داستان براتون تعریف کنیم که همچنان در صدر هستیم، البته برای چاخان کردن و شیره مالیدن سر مردم استان. می‌خواستم خدمتتون عرض کنم که چرا یک هفته است هیچ باری از بندر بوشهر خارج نمی‌شه و ملت دارن به سمت خرمشهر و بندرعباس فرار می‌کنند و اینجا کک هیچ‌کس نمی‌گزه، می‌خواستم براتون یه داستان قشنگ تعریف کنم از اون بابایی که فکر می‌کنه همیشه می‌تونه دروغ بگه.
اینا رو داشته باشید، اگه یادتون موند، یادم بیارید تا یه بار براتون تعریف کنم که دنیا دست کیه. اما الان باید براتون از اقتصاد مقاومتی تعریف کنم، تعریف‌هایی که این روزها تو استان ما میشه اصلا نوبرش هست. 
بنده خدا، رهبر انقلاب گفت اقتصاد مقاومتی، تو استان ما هر کی هر چی بهش نرسیده رو داره می‌گه اقتصاد مقاومتی. مثلاً قرار بوده دهکده سنگفرش تو بیابون‌های بردخون احداث بشه و شونصدتا هم شغل ایجاد کنه، در قالب اقتصاد مقاومتی هست، منطقه آزاد تجاری بوشهر هم فعلاً رفته تو لیست اقتصاد مقاومتی (میگی‌نه، سندش هم موجوده)، حقیقیِ معاون هم فعلاً زده تو خط اقتصاد مقاومتی و گفته این طرح‌ها من درآوردی امید اجتماعی – والله این یکی دیگه نوبرش هست، آدم قیصی می‌خورد بهترش بود تا تز اینجوری بده – هم در قالب اقتصاد مقاومتی است.

حالا که همه چی داره می‌ره تو قالب اقتصاد مقاومتی، ما پیشنهاد می‌کنیم این موارد هم از این به بعد در قالب اقتصاد مقاومتی مطرح شوند تا بهونه‌ای برای رد شدنشون نباشه:
1) بازدیدهای مدیرکل همه کاره هیچ‌کاره که هیچ فامیل بیکاری هم نداره از این به‌بعد در قالب اقتصاد مقاومتی توجیه شود؛
2) اون آقایی که هنوز فوق دیپلم نگرفته و داره بنام دکتری امضا می‌کنه هم سریع‌تر در قالب اقتصاد مقاومتی بهش یه مدرک بدن تا زیاد فحش به امین بندری نده!
3) آقا، اگه شده واسه بخشدار شدن فلانی و فرماندار شدن آن آقا هم یه کاری کنید که بگن تو قالب اقتصاد مقاومتی قرار می‌گیره تا شک و شبهه‌ای نباشه،
4) پیشنهاد امین بندری بر این است که در راستای اقتصاد مقاومتی، همه مدیران ماشین خارجی سوار نشن، یعنی تویوتا نخرن!
5) این کارخونه‌های تعطیل شده بوشهر هم انشالله و تعالی در قالب اقتصاد مقاومتی، یه خورده دیگه مقاومت کنن به مزایده می‌رن و دیگه راحت می‌شن.
6) در راستای اقتصاد مقاومتی، افراد با 50سال سن همه مشاور جوان خواهند شد!!
7) البته مهمترین نکته در قالب اقتصاد مقاومتی، خوردن هفته‌ای یک وعده ماهی در قفس است که در سخنان حکام محترم اکیداً سفارش شده است.
من الله توفیق


نام:
ایمیل:
* نظر: