bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۹ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
آقا یه چیزی شنیدین که می‌گن این وادی مسخره! تا الان این وادی مسخره اگه پیدا کردید که خوش به حالتون، اما اگه پیداش نکردین، من آدرس بهتون می‌دم پاشید برید و اونجا پیداش می‌کنید.
امین بندری: آقا یه چیزی شنیدین که می‌گن این وادی مسخره! تا الان این وادی مسخره اگه پیدا کردید که خوش به حالتون، اما اگه پیداش نکردین، من آدرس بهتون می‌دم پاشید برید و اونجا پیداش می‌کنید.
برای رسیدن به وادی مسخره شما باید چند ویژگی عمده داشته باشید، این ویژگی‌ها شامل آن چیزایی می‌شود که ما هر روز تو همین ستون اعلام کرده و می‌کنیم و البته بنده خداها می‌خونن و فحشش رو می‌کشن به ما.
نکته اول: شما باید به حساب یه معلم باشید که پارتی داشتی و رفتی تو یه جای پولدار یه کاره‌ای شدی. به‌عنوان مثال، شما تا پیش از اینکه برید اونجا، یه موتور هوندای چینی داشتین که از این ولات و اون ولات می‌رفتین تا درس بدین، اما وقتی پارتی وارد عمل شد، عطای موتور را بخشیدید به لقاش.

هنوز چند صباحی نبود که رفتید اونجا که یهویی دیدید کلی برادر و فک و فامیل هم با خودتون بردید تا کار کنن. بعدش همه هنر شما باید این باشه که بتونید کوه و دریا را به اسم خودتون سند بزنید و به دولت بفروشید. یعنی آخر زرنگی!!! حالا این کارا رو که کردی، می‌ری واسه خود یللی و تللی، یعنی می‌ری دوباره درس می‌خونی تا یه معلم گنده‌تر بشی، خوب که آبا از آسیاب افتاد دوباره سر و کله‌ات پیدا می‌شه و چون الان دیگه درس خوندی، پول اون کوه و دریا رو هم داری، می‌ری و می‌گی من می‌تونم یه کاره‌ای بشم – مثلا وزیر نفت – چون هم کلاس داره، هم نفتی و هم کلی پول داره...

وقتی به این مرحله رسیدی، اون موقع می‌تونی بری به وادی مسخره. حالا تو این وادی مسخره چه خواهی کرد: اول آن‌که یه آدم پخمه‌ و خپل و تقریبا کور را میاری به‌عنوان دست راست خودت تا بهت مشورت بده. بعدش هم لباس جوونی رو به تن یه پیرمرد می‌کنی و ازش مخفیانه مشورت می‌گیری. البته در ادامه این کارا، برای رسیدن به اوج وادی مسخره و اونجایی که گنج طلا وجود داره، باید یه سری کارای دیگه رو هم انجام بدی که شاید مهم‌ترین اون باید دنیاتون رو به آخرت بفروشید و به اسم مردم کلاه‌برداری کنید.... 
خلاصه جونم، وادی مسخره دقیقا الان جایی هست که یه عده‌ای دارن توش زندگی می‌کنن و چون پول دارن می‌گن ما می‌تونیم وزیر نفت و معاون اول رئیس‌جمهور هم بشیم. حالا اگه می‌خوای وارد وادی مسخره بشی، راه باز و جاده دراز، یا علی هم نمی‌خواد، فقط خدا رو فراموش کن و بزن به دل جاده تا بعد بفهمی که کجای ایستادی.
ما که نمیایم، خواستیم بریم اول یه ماهی در قفس می‌زنیم و بعد هم با سمند صفر کیلومتر منطقه ویژه می‌ریم و به اسم هشت صفحه کاغذ، مدرسه فوتبال می‌زنیم.... .
ش
برچسب ها: بامدادیه ، طنز
نام:
ایمیل:
* نظر: