bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۴ - ۰۳ تير ۱۳۹۴
ناوگروه سی و پنجم نداجا راهی خلیج عدن و آب‌های آزاد شده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امنیت کشور در آب‌های دور برقرار است گفت: ناوگروه سی و پنجم نداجا راهی خلیج عدن و آب‌های آزاد شده است.

 امیر دریادار حبیب‌الله سیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، ‌با بیان اینکه ناوگروه سی و پنجم راهی خلیج عدن و آب‌های آزاد شده است اظهار داشت: این ناوگروه که اکنون در مسیر قرار دارد شامل ناولجستیک بندرعباس و ناوشکن الوند است که به تنگه باب‌المندب و دریای سرخ اعزام شده است.

وی با بیان اینکه امنیت کشور در آب‌های دور برقرار است گفت: امنیت کشور در آب‌های دور دست از دستاوردهای نیروی دریایی ارتش است که با حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در این آب‌ها محقق شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه امنیت زمینه پیشرفت و توسعه کشور را فراهم می‌کند افزود: برقراری امنیت زمینه هر پیشرفتی فراهم می‌کند به‌گونه‌ای که اگر امنیت برقرار نشود و هر پیشرفتی ایجاد شود آن پیشرفت در مقابل هجوم دشمن از بین می‌رود.

سیاری با اشاره به نقش نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس و اسکورت کشتی‌های نفتکش و تجاری گفت: نیروی دریایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس در اسکورت بیش از 10 هزار کشتی نفتکش و تجاری نقش داشت که این مهم سبب شده ‌امروز نیروی دریایی در آب‌های آزاد حضور مقتدرانه داشته باشد.

وی پرورش نیروهای انسانی، تولید ناوها و ناوشکن‌ها و زیردریایی‌ها را از مهم‌ترین دستاوردهای تامین امنیت در آب‌های دور دانست.

تسنیم
برچسب ها: نداجا
نام:
ایمیل:
* نظر: