bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۵ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
«منافق» بدترین واژه‌ای است که در کلام‌الله در مورد انسان وجود دارد. این واژه از همان سال‌ اول هجرت رسول خدا (ص) به مدینه منوره شکل گرفت و هنوز هم ادامه دارد. شاید بدتر از نفاق، وطن‌فروشی باشد که ریشه در تاریخ بشریت دارد و
کریم جعفری: «منافق» بدترین واژه‌ای است که در کلام‌الله در مورد انسان وجود دارد. این واژه از همان سال‌ اول هجرت رسول خدا (ص) به مدینه منوره شکل گرفت و هنوز هم ادامه دارد. شاید بدتر از نفاق، وطن‌فروشی باشد که ریشه در تاریخ بشریت دارد و در هیچ قاموسی و هیچ فرهنگی قابل پذیرش نیست. در قرار گیری این دو در کنار هم، هیچ واژه جدیدی متولد نخواهد شد که کشش حرف زدن را داشته باشد. با این وجود در دنیای امروز هنوز هم افرادی هستند که هم نفاق دارند و هم وطن‌فروش و مردم کش هستند.

گروهی تافته جدابافته، از همان روزهای انقلاب با رفتارهای بیمارگونه افرادی مانند مسعود رجوی و استفاده از فضای انقلابی آن روزها هزاران تن از جوانان این مرز و بوم را به کام مرگ برده و با ترورهای خونینی که در داخل کشور راه انداختند تبدیل به شقی‌ترین مردم روزگار شدند. آنها در این مرحله که با عبور از پلی که هیچ بازگشتی نداشت، فضاحت، بلاهت و حماقت را رد کرده و با گام گذاشتن در محیط نجاست و نشستن بر سر سفره صدام عفلقی و رژیم بعث به منفورترین موجودات در تاریخ ایران تبدیل شدند.
با مطالعه‌ای کوتاه در تاریخ 40 ساله انقلاب، به‌خوبی و سادگی متوجه خواهید شد که سازمان منافقین خلق چه پرونده ننگینی داشته و دارند. آنها در حالی که دستشتان به خون هزاران ایرانی آغشته بود، در عراق نیز دست از کشتار برنداشته و با همکاری رژیم بعثی حاکم ده‌ها هزار نفر از مردم این کشور را به خاک و خون کشیدند و حال که این زالوهای کثیف از عراق بیرون انداخته شده‌اند، همچنان دست از خیانت خود بر نمی‌دارند. جلسه دو روز پیش تروریست‌های منافق در پاریس که با حمایت سازمان‌های اطلاعاتی غربی، به‌خصوص انگلیس، فرانسه و امریکا و همچنین حمایت مالی و فکری رژیم کودک‌کش سعودی برگزار شد، نشان داد که این وطن‌فروشان دوره‌گرد، برای یک مشت دلار نه تنها ایران را خواهند فروخت بلکه دست‌بوسی دشمنان درجه یک ملت ایران را هم خواهند کرد.

حضور ترکی فیصل رئیس سابق سازمان اطلاعات سعودی که همچنان به‌عنوان مغز متفکر سعودی‌ها در این حوزه عمل کرده و به دلیل آشنایی که با رسانه‌ها دارد عموما سخنرانی‌ها و دیدارها را انجام می‌دهد، وابستگی و رذالت منافقان را به اوج خود رساند. واژه‌ها واقعا یاری نمی‌کنند که بیشتر از این بنویسم، تنها به همین نکته اکتفا می‌کنم که خوش‌ترین خبری که ترکی فیصل در این جلسه داد، مرگ سرکرده بوالهوس و شهوت‌ران منافقان یعنی مسعود رجوی بود که هیچ خبری بهتر از این نبود.
بر اساس اطلاعات موجود، رجوی که از سال‌ها پیش در انظار پیدا نبود اکنون به‌شکل رسمی از دایره سیاست خارج شده، هر چند که برخی از اعضای این گروهک به صدای امریکا گفته‌اند که وی همچنان زنده است که البته این خبر هم چندان صحیح نیست. سعودی‌ها که در برابر سیاست منطقه‌ای ایران کم آورده‌اند، به سمت تروریست‌های ورشکسته‌ای رفته‌اند و امیدوارند که آنها بتوانند یاری‌شان کنند. باید گفت که منافقان نه توان آن روزها را دارند و سعودی‌ها نه قدرت صدام را. 

نام:
ایمیل:
* نظر: