bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
آقا گفتند که رفته جای خوش آب و هوا و قرار نیست دیگه برگرده، گفتند که گفته اگه آب بوشهر رو درست نکنم، نانش رو درست می‌کنم، اما نه آبش درست شد و نه نونش. گفته بود که من فلان کردم و بهمان و شما همتون پخمه‌اید...
 اون روزی که این حرف‌ها رو می‌زد، گفتم نگو که رستم اومده به میدان نبرد، حتی اونی که آورده بودش هم ازش می‌ترسید و مدام براش زیرآبی می‌رفت. 
آخه باشی و به دیار دلیران تنگستان نری؟ آخه این یعنی چه؟ گفته بودند که مسِ خوش نی، اما دیه نه ایقه. دیروز تو تهران تو یه جایی نشسته بودم و داشتم خبرها رو چک می‌کردم که یهویی دیدم با کلی نفر عکس گرفته و گفته که قراره طرح من درآوردیشون رو دوباره اجرا کنن، همون طرحی بود که خدمتون یه چند باری عرض کرده بودما، همون رو می‌خوان تو 10 بند اجرایی کنند و حالا پولش رو از کجا می‌خوان بیارن، خدا می‌دونه. 
حالا این اغا چی گفته: «طرح‌های شهروند سبز و حفاظت از محیط‌ زیست مشارکت و تسهیل‌گری اجتماعی، ارتقا و توانمند‌سازی سازمان‌های مردم نهاد و مهارت‌افزایی اجتماعی در راستای اجرای طرح امید اجتماعی استان بوشهر است.»
یه توضیحی رو خدمتون بدم در این رابطه: شهروند سبز یعنی اینکه همه شهروندان محترم که تو این 31 ماه با چاخان سیاه شدن از این به‌بعد می‌خوایم رنگیشون کنیم، البته با رنگ سبز. 

حافظت از محیط زیست: خوب اینکه دیگه اصلا جای گفتن نداره. کافیه که یه سری به همین دهکده سنگفرش بزنید تا متوجه بشید که چقدر دلشون واسه محیط زیست می‌سوزه. گوشای ما دراز نیست، خودتونید!
تسهیل‌گری اجتماعی: خوب این هم یعنی یه بابایی رو که هیچ رابطه استخدامی نداره ببرید یه جایی و از پول ییت‌المال براش کار تسهیل کنید و بعد هم ولش کنید تو این گروه‌ها تا ملت و گاز بگیره، من منظور دیگری متوجه نمی‌شم.
ارتقا و..... والله ما هم گوشیمون رو ارتقا می‌دیم، اما از اندروید سه به چهار و پنج، حالا دیگه نمی‌دونم ملت رو به چی ارتقا بدن، خدا می‌دونه. البته مردم نهاد هم خودش حرفی‌ هست واسه خودش.
مهارت افزایی اجتماعیی: یعنی اینکه پیامک بدی به یه مدیرکل که باید حتما و حتما فلانی رو ببری سر کار تا یه وقت کار اشتباهی نکنه و بعدش هم همون مدیرکل بهش خونه میده تا بساط قلیون راه بندازن و دوستان دور هم جمع بشن.
این نکته رو هم یادتون باشه که پیشنهاد اکید بنده این است که حتما یه دوره صید ماهی در قفس را با گرگور و قلاب حتما به این موارد اضافه کنند که احیانا کسی از گشنگی نمیره. والله به‌خدا... . 

برچسب ها: بامدادیه ، طنز
نام:
ایمیل:
* نظر: