bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۳ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
هشت ماه دیگر انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار خواهد شد. در حالی که سال 1395 به نیمه خودش نزدیک می‌شود و چند روز دیگر هفته دولت هم در استان کلید می‌خورد
هشت ماه دیگر انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار خواهد شد. در حالی که سال 1395 به نیمه خودش نزدیک می‌شود و چند روز دیگر هفته دولت هم در استان کلید می‌خورد، به نظر می‌رسد اگر آقای روحانی نگاهی به پشت سرش کند می‌داند که آنهایی که در سال 1392 در کنارش قرار گرفتند، اکنون دل و دماغی برای کمک و همراهی وی ندارند. آقای روحانی در طول سه سال گذشته و بر اساس اولویت‌بندی‌هایی که داشت، اساس را بر سیاست خارجی و مختومه کردن پرونده هسته‌ای کشور گذاشت اما پر واضح بود که این پرونده اگر روی کاغذ به پایان برسد، به صورت واقعی روزهای بسیار سخت‌تری را دارد که بخواهد به پایان برسد.

حسن روحانی با همه اقدامات خوب و پسندیده‌ای که داشت، در یک مساله دچار نارسایی شد، آن هم داشتن هوای آنانی که کمک کردند تا او رئیس‌جمهور شود. روحانی بیش و پیش از آنکه حواسش به این افراد باشد، مجاهدان روز شنبه را دید که در پشت معاملات سیاسی قدعلم کردند و امروز برای خود مدیر!! شده‌اند. 
در استان ما نیز مسائل به دور از پایتخت نبوده و نیست. وقتی کسانی که فقط سابقه یک چای خوردن در ستاد روحانی را دارند و حتی به ستاد رقیب روحانی هم کمک مالی می‌کردند مدیرکل می‌شوند و عملاً همه کاره استان و در سوی دیگر فردی که در انتخابات شوراها بر صندلی خودخواهی‌اش تکیه زده بود تا وارد مجلس شهری شود و امروز مدیر عالی دولت است، و فردی که تخم‌مرغ‌هایش را در دو سبد جداگانه گذاشته بود که هر کس برنده شد او همان سمتی برود، باید وضعیت ستادهای روحانی به این شکل و وضع باشد.
رئیس ستاد روحانی که عنوان نماینده را دشت کرد و به بهارستان رفت، اما در شرایط فعلی که تنها هشت ماه به انتخابات مانده، چه کسی می‌خواهد ستادهای از هم پاشیده روحانی را مدیریت کند؟ این سوال را باید از نماینده عالی دولت در استان پرسید که نه تنها اصلاح‌طلبان حامی دولت را از دولت رنجاند و با انواع اتهامات آنها را به گوشه‌ای راند، بلکه باید از خود دولت پرسید که چرا در طول سه سال گذشته یادی از آنها نکرده است؟ روحانی به‌خوبی به این مساله واقف است که در انتخابات سال 96 با مشکل جدی مواجه است. ما در طول سال گذشته بارها و بارها در سرمقاله و گزارش‌های روزنامه هشدار دادیم که با این وضعیت بهتر است رئیس دولت تدبیر و امید فکر دیگری کنند که نمی‌شود با چند کلمه مردم را خام کرد.

دولت با این آگاهی تصمیم گرفته در نیمه دوم سال تا رسیدن به زمان انتخابات به صورت ماهانه یکی از وزرا و معاونان خود را به استان‌های مختلف اعزام کند تا دل مردم را به دست بیاورد. هر چند در استان ما از بی‌اطلاعی ملت سوء استفاده می‌کنند و می‌گویند که برای حضور وزرا و معاونان دولت در استان برنامه‌ریزی شده اما واقعیت چیز دیگری است. حال که دولت قصد دارد که وزرا و معاونان خود را به استان‌ها از جمله استان بوشهر بفرستد توصیه‌ای به آنها می‌کنیم و آن نیز آمدن به میان مردم است و نه مانند سه سال گذشته که هر مسوول دولتی به بوشهر می‌آمد، کسی خبردار نمی‌شد، چرا که آقایان واهمه داشته و دارند که مبادا از واقعیت‌های استان باخبر شوند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: