bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
بر خلاف استان‌های دیگر؛
زنگنه اما در جنوب استان و مناطق نفتی سوژه‌های خوبی داشت
بامدادجنوب-ابوعلی زرین‌قلم: وزیر نفت روز پنجشنبه نصف روزی را در بوشهر به‌سر برد، در نشست شورای اداری استان شرکت کرد، یه مصاحبه تلویزیونی کرد، در جلسه‌ای نه چندان دلچسپ و با سوالات بدیهی با حضور برخی از به‌حساب کنشکران اجتماعی!!! 

شما بخوانید نزدیکان استانداری روبه‌رو شد و به‌صورت نیم‌بند به آنها پاسخ گفت و سپس هم با بالگرد راهی جنوب استان شد تا در آنجا نفسی چاق کند، انگار هوای نفت و گاز و پتروشیمی بهتر از بوی میگوی بوشهر به مشام شیخ الوزرا می‌آمد.در گزارشی که روز پنجشنبه نوشتیم و البته تیتر آن هم باعث تعجب برخی از دوستان شده بود، تاکید کردیم که آقای زنگه ما بوشهری‌ها گدا نیستیم اما مثل این‌که برخی‌ها فراموششان شده بود و با خرده‌گیری‌ از ما کاسه گدایی دستشان گرفته بودند و به سراغ وزیر نفت رفته بودند. نماینده عالی دولت که تا همین چند سال پیش می‌گفت ما چیزی از نفت نمی‌خواهیم و حالا از وزیر می‌خواهد که طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان را اجرا کند، این حرف سالاری البته کاملا درست است و باید از همان ابتدا هم از غرور کاذبش کم می‌کرد و به‌گونه‌ای رفتار می‌کرد که اکنون که وزیر نفت به بوشهر آمده بتواند او را تا بیرون از برج مقام ببرد شاید از چغادک به بعد هوای بهتری دارد. بامداد جنوب در طول چند روز گذشته در حال رصد تحولات استان‌های مختلف کشور است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طول این روزها هر یک از وزرا باید به سه استان سفر کنند و به بوشهر هم دو وزیر دیگر خواهند آمد اما برخلاف استان‌های دیگر وزرا در بوشهر چیزی برای افتتاح کردن، کلنگ زدن و یا حتی بازدید درست و درمان هم نخواهند داشت.

 البته این مایه تاسف است که برای استانی که چیزی برای افتتاح کردن نداشته باشد و وزیر مجبور باشد به صدا و سیمای استانی برود تا به چند پرسش کلیشه‌ای پاسخ بدهد. آقای زنگنه خود بهتر افراد را می‌شناسد و به همین دلیل هم برنامه‌اش را نصف و نیمه برای مرکز استان تدارک دید و پس از آن به سراغ‌ طرح‌هایی رفت که هیچ ربطی به مدیران استانی ما در بوشهر ندارد و همه طرح و برنامه‌هایش در وزارت نفت ریخته می‌شود. با این اوصاف باید گفت که وزرای بعدی که می‌خواهند به بوشهر بیایند، آیا باید سراغ افتتاح زمین‌های والیبال، چمن مصنوعی، بوستان روستایی، گلزار شهدا و... بروند یا این‌که مانند برخی از استان‌های دیگر شاهد کلنگ‌زنی و افتتاح باشیم. باز هم مایه تاسف است که هدف اول و آخر استاندار برداشتن فلان مدیرکل و فرستادن بازرس به سراغ آن شهرداری باشد که با اصرار خودش شهردار شده است!
نام:
ایمیل:
* نظر: