bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
در اینکه ما همه چیزمان به همه چیزمان می‌آید که شکی نیست. یعنی یه جایی کلی آدم بیکار می‌شن و بعد یه جای دیگه طرف در میان و میگه 5 شغل، نگاه کنید، دقیقا پنج شغل ایجاد شده و اینقدر خبرش مهم بوده که...
امین بندری:
در اینکه ما همه چیزمان به همه چیزمان می‌آید که شکی نیست. یعنی یه جایی کلی آدم بیکار می‌شن و بعد یه جای دیگه طرف در میان و میگه 5 شغل، نگاه کنید، دقیقا پنج شغل ایجاد شده و اینقدر خبرش مهم بوده که حتی از افتتاح کارخونه لامپ سازی و ماهی در قفس هم مهمتر بوده. آخه یکی نیست بگه دَدِه والله ای نمی‌گفتی مثلا کاغذ A4 از اصفهون میاد مگه اتفاقی می افتاد، اصلا می تو ای استان ما سی کسی هم مهمه که چی رو از کجا بخره؟ مگه همین اداره‌ای که شما توش کار می‌کنی و خبر به این مهمی رو که کاغذ A4 از کشور بیگانه اصفهون وارد می‌شده، سی پیاده‌رو سازی از این بدبخت خضر خلیلی خرید نکردید و رفتید و از یزد سنگ آروردید و خضر رو انداختید به فلاکت؟
تازه، دَدِه والله ای همون چهار تا زن و پیرزنِ کدبانویِ خوش سلیقه رو دور خودت جمعی می‌کردی و هر روز نمایشگاه غذاهای سنتی راه می‌انداختی و للک وِ هفت رنگ پی مرغ شکم پر محلی درس می‌کردی بهتر نبی؟ والله بالله ما که تو بوشهر نشستیم کاغذ هندی مصرف می‌کنیم، حالا کجا برشش می‌زنن خدا می‌فهمه. 

یه جوری ای خبرکو نوشته بیدن و پشتش توضیح داده بیدن که مو گفتم الان بگیرش که یه 50 تا شغلی زن‌عامو درست کرده و همه زنگل زیارت دس از رطب چینی برداشتنه و ری کردنه هِل کارخونه بزرگ و پر اشتغال بُرِشِ کاغذ A4!!! حالا این می‌خواین سیتون می‌گم که کار این کارخونه بسیار مهم و راهبردی چنه. پالت بزرگ کاغذ دیدینه که از خارج به‌خصوص کشور دوست و برادر چین میارن و از همین گمرک بوشهر ترخیص می‌کنن، این کاغذا رو میارن تو زیارت و زیر تیغ به اندازه همی کاغذل – زهلم میره بنویسم آچار – می‌بردن. می‌ندازنش تو بسته 500تایی و می‌فرستن نمی‌فهمم کجا.
حالا باز هم دستشون درد نکنه، قضا و بلاشون بزنه تو سر یه عده‌ای که فقط بلدن بچیل مردم بیکار کنن و فکر می‌کنن گوش مردم خیلی درازه و هیچی نمی‌فهمن. گوش خوتون درازه. یعنی ایقه دراز که تهش ناپیدا. 
حالا این هفته می‌خوام سی مسوول خرید روزنامه بگم بره کاغذ A4 که روش نوشته maid in ziarat بخرن و استفاده کنیم تا هم به اقتصاد محلی کمک کرده باشیم و هم به بقیه نشون بدیم که دنیا دست کیه. البته به‌نظرم اگه بیان به سردبیر بگن، سردبیر محترم هم حاضره سیشون تبلیغ کنه شاید در آینده‌ای نزدیک تونستن اصلا کاغذ ساخت کشوری رو تولید کنند!!! 

برچسب ها: بامدادیه ، طنز ، زیارت
نام:
ایمیل:
* نظر: