bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
آقا من دیروز اسم این قرص رو شنیدم، شنیده بودم آدم‌های کم ظرفیتی که تو روت می‌خندن و می‌گن همه چی خوبه به ضرب و زور همین قرص‌ها زنده هستن.
امین بندری:
آقا من دیروز اسم این قرص رو شنیدم، شنیده بودم آدم‌های کم ظرفیتی که تو روت می‌خندن و می‌گن همه چی خوبه به ضرب و زور همین قرص‌ها زنده هستن. من نمی‌دونم قدیم که این قرص‌ها نبود ملت چیکار می‌کردند؟ مثلا شما حساب کنید که شدید حاکم بوشهر، یا همون حکمران جزایر و بنادر خلیج فارس، نمی‌دونم هر چی‌ می‌خواید اسمش رو بزارید، یه چیزی شدید دیگه، بعدش دلتون خوش که کلی آدم دور بَرِ خودتون می‌چرخونید و بعدش که می‌بینید هیچ کاری از دستتون بر نیومده و از بس که متکبر و خودخواه و مغرور هستید می‌خواید همه کارها رو هم خودتون درست راست کنید، یهویی می‌زنه به کلتون. شما در این جور مواقع چکار می‌کنید؟ بدون‌شک دو کار ساده وجود داره. حالا من نمی‌دونم قدیما چکار می‌کردند‌ اما می‌دونم امروزه یه قرصی هست به اسم «پروپرانولول» که مصرف می‌کنند، قدیما شاید وسط کاخ حکمرانی مثلا حاکم قرصش – ای بابا می‌گم اون دوره قرص نبود و دمنوش گل گاوزبون می‌خوردن – یهویی تموم می‌کرد به‌نظرتون چیکار می‌کرد:
الف) اولین کسی که بهش می‌رسید و یقه می‌کرد وسط محوطه و جلوی همه بهش می‌گفت تو چرا بعد از ظهرها می‌ری مغازه؟
ب) یا این‌که به مسوول کل جاسوسخانه دستور می‌داد که هر چی می‌تونن برای رئیس بلدیه فلان شهر که از قضا وضع خوبی هم داره بزنن چرا‌که به اخوی حاکم و مجیزگویش نه گفته، زیرآبی برن و حتی به مرکز بلاد رفته و شخصا پیگیری کند و حتی در نهایت بی‌نزاکتی فحش هم بدهد!
حالا ما که کار نداریم‌ اما به اونایی که اعصاب ندارن این روزها دارن پروپرانولول می‌زنن به رگ توصیه اکید و شدید داریم که برای حفظ سلامتی خود اندکی پرهیز کنند، والله بالله به این غروب قسم دنیا اینقدر ارزش نداره که واسش خودت و بکشی و هر روز بشینی واسه ملت نقشه بکشی. 
من بعد از این‌که فهمیدم که طرف رفته تو کار قرص یه سرچ کوچولو کردم و به این نتایج رسیدم:

1-دارو را هر روز در ساعت‌ معینی باید‌ بخورید؛
2- مقدار دارو را دو برابر نكنید و دارو را بدون‌ هماهنگی‌ با پزشك‌تان‌ قطع‌ نكنید؛
3- در بیشتر موارد،‌ تجویز پروپرانولول، بیماری‌ را مهار می‌كند و نه‌ درمان‌؛
4- یادتان باشد که این قرص‌ها اعتیادآور هستند.
من کلا کاری به مورد چهارمی ندارم، اما سومی رو حتما جدی بگیرید، شما یه بیمار تمام عیار هستید و نیاز به مراقبت دائم دارید. از ما گفتن بود و دیگر خود دانید. ما به وظیفه انسانی خودمان عمل کردیم، شمایی که این مطلب رو می‌خونی و می‌دونی طرف کیه، حتما به اطلاعش برسون.

برچسب ها: طنز ، بامدادیه ، قرص
نام:
ایمیل:
* نظر: