bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
دیروز رفته بودیم قهوه‌خانه با بچه‌ها یه دابل اسپرسو با هات چاکلت بزنیم، حالا جاش بماند که کجا رفته بودیم، فقط بهتون بگم همچی موسیقی آرومی گذاشته بود و آدم رو می‌برد تو فکر و خیال که...
امین بندری:
دیروز رفته بودیم قهوه‌خانه با بچه‌ها یه دابل اسپرسو با هات چاکلت بزنیم، حالا جاش بماند که کجا رفته بودیم، فقط بهتون بگم همچی موسیقی آرومی گذاشته بود و آدم رو می‌برد تو فکر و خیال که اصلا با شیرینی موسیقی دو شات دابل اسپرسوی تلخ زدیم به بدن که کلا خماری و خستگی از تنمون پرید. 
این وسط یهویی موسیقی قطع و شد و رفت به جای این موسقی دلنواز و زیبا، یهویی صدای رادیو اومد و آقایی که با صدای خش‌دار و کش‌دار خودش سلامی کرد که بناچار علیک حضار را در پی داشت. بعد از کلی احوال‌پرسی و گفتن احوال همکاران و از این‌که فرصتی در اختیارش قرار گرفته تا بتواند بار دیگر با مخاطبان خوب و همیشگی برنامه خوبش از نزدیک صحبت کنه، رفت که برگرده و این وسط ما یه شهرام ناظری ناز گوش کردیم و دوباره برگشت و اعلام کرد که مسائل و نکات خوبی را برای ما تدارک دیده است که در ادامه و در صورتی که باهاشون همراهی کنیم حتما استفاده خواهیم کرد.
به‌عنوان اولین نکته دراومد و گفت: اگه روزی 10 دقیقه پیاده‌روی کنید، هیچ وقت مریض نمی‌شید! این رو هم به‌نقل از مطالعه جدید دانشمندان که در مجله لایف منتشر شده، اعلام کرد!

بعد دراومد و گفت: بر اساس کشف جدید دانشمندان اگر در روز دو عدد لیموترش میل بفرمائید، بیماری از شما فرار خواهد کرد! این رو نفهمیدم به‌نقل از کی گفته‌ اما اگه اشتباه نکنم باید به‌نقل از باغبون‌های بخش ریز گفته باشه که این روزها فصل لیموشون هست.
یه نکته دیگه هم گفت و اون اینکه میوه آووکادو رو هر هفته دوبار در سبد غذایی خودتون قرار بدید، دچار کبد چرب نخواهید شد.
بعد از آووکادو طرف کم نیاورد و گفت اگر شما روزی 10 دونه انجیر را در یک ظرف آب قرار دهید و صیح ناشتا میل کنید.... 
نگاه کردم به سمت مسوول قهوه‌خانه و گفتم برادر جان، اگه محبت کنی و این را خاموش کنی، بسیار ممنون خواهم شد، آخه مرد حسابی پیاده‌روی و لیمو مشکلی نداره، تو این بوشهر که بادنگون رو سه برابر دره برازجونی قیمت می‌زنن، آووکادو از کجا بیارم. طرف حتی نمی‌دونه انجیر کیلویی چنده، بعد میگه روزی 10دونه بخورید، بابا حساب کتاب کن انجیر درجه دوی استهبان شده هر کیلو 65 هزار تومان، روزی ده تا دونه بخوای بخوری میشه ماهی دستکم دو کیلو، شما حساب کن با حقوق 700تومنی منِ ستون‌نویس بیچاره، چیزی هم تهش می‌مونه یا نه، باباجون خفش کن که قهوه رو زهرمارمون کرد.... 

برچسب ها: بامدادیه ، طنز ، قهوه
نام:
ایمیل:
* نظر: