bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
والا از بس راپورت نوشتم دیگر خسته‌ام شده و نمی‌دانم که سرم را به کجا بکوبم. پس از آن‌که بامداد جنوب در نوشته‌ای آنچه از آبرو برایمان مانده بود را چوب حراج زد و شما هم در قبال این مساله سکوت کردید تا همه به این نتیجه برسند که
امین بندری:
والا از بس راپورت نوشتم دیگر خسته‌ام شده و نمی‌دانم که سرم را به کجا بکوبم. پس از آن‌که بامداد جنوب در نوشته‌ای آنچه از آبرو برایمان مانده بود را چوب حراج زد و شما هم در قبال این مساله سکوت کردید تا همه به این نتیجه برسند که حرف‌هایی که این ابوعلی زرین‌قلم زده کاملا درست است و همه تلاش‌های ما برای تلافی که البته سراپا دروغ بود، نیز راه به جایی نبرد، اکنون در این فکر هستم که باید چه کنم.
از شما که آبی گرم نمی‌شود، نگهبان دم در هم که این روزها دنبال بردن آن برادر زن و آن یکی پسر عمو سر کار است، تازگی‌ها شنیده‌ام که یک فامیل داشته‌اند که تزریقات‌چی بوده و منتقل کرده‌اند به مرکز استان، اگر گند این هم مانند مجوزهای نماینده‌اتان برای اشتغال در عسلویه در بیاید که وامصیبت است و باید فاتحه را هشت حسینه برگزار کرد که آبروی‌مان در قوطی می‌شود که البته به‌نظرم حالا هم هست و خودمان را زده‌ایم به کوچه دهکده سنگفرش.

خلاصه آن‌که، این روزها خبرهای خوبی نمی‌رسد، دوستان از تهران آمده بودند و گلایه‌مند بودند که چه بر سر مردم آمده که این همه ناراضی هستند. نمی‌دانم برای بازرسی آمده بودند، یا جابه‌جایی کسی. هر چه که بود توپشان پر بود و بردش تا خیابان سنگی به خوبی می‌رسید و محرمانه می‌گویم که مراقبت کنید که مبادا مشکلی پیش بیاید.
واقعیتش را بخواهید، دیگر حوصله راپورت دادن ندارم. چند نسخه از این راپورت‌ها به تلگرام و واتس‌آپ درز پیدا کرده و دو سه نفر هم شکایتم را به دادگاه برده‌اند و همین‌ روزها است که باید بیایی و ضمانتم را کنی، هر چند که می‌دانم مال این حرف‌ها هم نیستی‌ اما صرفا گفتم تا متوجه شوی که چه خطری در کمین من است که به‌خاطر تو!! خودم را با همه درگیر کردم. 

اگر دستت رسید این فک و فامیل‌های خودت و نگهبان دم در که به‌عنوان بومی عسلویه مجوز گرفته‌اند را نصف شبی از شهرستان منتقل کن یا آنکه شناسنامه‌اشان را عوض کن که اگر بامداد جنوب فهمید پوست از کله‌اتان می‌کند و در حال رایزنی با مردم منطقه است تا ببیند این یکصد نفری که قرار است مجوز اشتغال بگیرند، متولد کدام شهر و شهرستان هستند. همان‌گونه که گفتم این آخرین راپورت من در این روزها خواهد بود، نمی‌دانم شاید شکایت‌شان به جایی رسید و راهی زندان شدم و دیگر نتوانستم راپورت بنویسم و از اوضاع و احوال گزارش بدهم. در ضمن به‌عنوان آخرین راپورت شنیده‌ام که می‌خواهند به جایت کسی را بیاورند، اگر این درست باشد از همین الان خبر بده تا فکری برای خودم کنم که اوضاع خیلی خرابه!!!

برچسب ها: بامدادیه ، طنز
نام:
ایمیل:
* نظر: