bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵
قربانت بگردم، اینجا با وجود آنکه در نزدیکی‌های مهر به سر می‌بریم و بنده هم بناچار باید سر کلاس درس حاضر شوم و مدرسه را بچرخانم، اما مشکلی بس بزرگ دارم که فقط و ...
امین بندری:
قربانت بگردم، اینجا با وجود آنکه در نزدیکی‌های مهر به سر می‌بریم و بنده هم بناچار باید سر کلاس درس حاضر شوم و مدرسه را بچرخانم، اما مشکلی بس بزرگ دارم که فقط و فقط از سرانگشت هنرمندانه شما بر می‌آید. یکی از بستگان که برای کار به اینجا آمده بود و خوشبختانه با همکاری گسترده نماینده عالی شما به نوایی رسیده بود، شب گذشته مهمان کلبه درویشی این حقیر سراپا تقصیر بود و سفره‌ای انداختیم که چند بشقاب رنگینک آن را به‌نام مبارک شما با دارچین رنگ کرده بودند و مرغ مسما و کباب و جوجه چنان زیاد بود که خودم هم تعجب کرده بودم که یک نفر چقدر می‌تواند بخورد.

این وابسته شما تعریف می‌کرد که ید طولایی در گرفتن وام‌های کم بهره از هر بانک و موسسه‌ای که اراده کنید، دارید. حقیر هم ساختمانی چهار طبقه در شهرمان دارم که این روزها اوضاعش بسیار بی‌ریخت است و می‌خواهم تمامش کنم و اجاره‌اش دهم و با خیال راحت برم دنبال راپورت اما از آنجا که مثل خودتان انسان شریف و پاکی هستم و اهل دزدی و مال مردم خوری و گرفتن این امتیاز و آن امتیاز برای فک و فامیل نیستم خواهشی دارم که بنده را صرفا برای گرفتن 50 میلیون تومان وام قرض‌‌الپس نده به یکی از همین بانک‌ها و موسساتی که دوستانتان آنجا هستند و 5 میلیارد تومان به اخوی برای پروژه دلوار داده بودند، معرفی کنید. به خدا جای دوری نمی‌رود و بسیار ثواب دارد.
اگر این را درست و راست کنید، می‌توانم از طبقه چهارم این ساختمان که مشرف بر بسیاری از خانه‌ها است، بهره بسیاری ببرم و ای کاش در این حوزه منت می‌گذاشتید و کمک کنید. نگفتم خودتان این 50 میلیون تومان را بدهید، چون می‌دانم که دو ریالی به دلتان دوخته و نگهبان دم در هم که دنبال یک میلیارد تومان درصدش از آن بابای سرمایه‌گذار بود تیرش به سنگ خورد و هر چند که دارد اما چون فرد سالمی است، دلم نمی‌خواهد زیاد اذیتش کنم...!!!

در پایان راپورت امروز از یکی از دشتستانی‌هایی که اینجا فرستاده بودید برای کار شنیده‌ام که ساختمانی در شهر برازجان در حال احداث است که سه میلیارد تومان عوارض دارد!!! این دوست شما تعریف می‌کرد که صاحب این ساختمان در زحمت افتاده که به هر طریق ممکن این سه میلیارد تومان را به شهرداری ندهد و به شدت هم با نگهبان دم در هم در حال رایزنی است و تاکنون یک خودروی فرانسوی ساخت داخل هم برای متعلقه‌اش خریده و یک دوچرخه هم برای آن اولاد ذکور بزرگ‌ترش. خبرها در این حوزه زیاد است و گفتم در جریان باشید که اگر قرار بر معامله شد، چیزی هم به شما که اهل دل هستید، بچسپد.

برچسب ها: بامدادیه ، راپورت
نام:
ایمیل:
* نظر: