bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۴ - ۱۸ دی ۱۳۹۵
نماینده مردم بوشهر در مجلس، بودجه این استان در لایحه بودجه ۹۶ را تحقیر و بی حرمتی به مردم بوشهر خواند و رئیس جمهور را تهدید کرد که مردم بوشهر پاسخ این اقدام را در انتخابات ۹۶ خواهند داد.
در پایان جلسه علنی نوبت صبح روز شنبه مجلس شورای اسلامی عبدالحمید خدری نماینده بوشهر ،گناوه و دیلم در تذکری به رئیس جمهور گفت: من به عنوان نماینده حامی دولت ولی خادم ملت این تذکر دلسوزانه را می دهم.
وی ادامه داد: حضرتعالی دانش آموخته حوزه های علمیه هستید و با آموزه های دینی آشنایی دارید. رای ۶۰ درصدی مردم به حضرتعالی نشان از علاقه و محبت مردم به شما بوده است اما در لایحه پیشنهادی بودجه ۹۶ به استان بوشهر ظلم شده است.
نماینده بوشهر،گناوه ودیلم در مجلس ادامه داد: آقای رئیس جمهور هل جزا الاحسان الی الاحسان.

وی در ادامه آماری را در خصوص بوده سال ۹۶ ارائه داد و گفت: در بحث تملک دارایی های سرمایه استان آخرین استان بوشهر یک دهم درصد سهم بودجه ای دارد. در خصوص استفاده متوازن بوشهر منفی ۲۰ درصد، مقایسه اعتبارات استانی ماده ۴۸ آخرین استان بوشهر منفی ۱۶ درصد، اعتبارات ملی و استانی استان بوشهر منفی ۱۶ درصد بودجه را به خود اختصاص داد است
خدری خطاب به رئیس جمهور گفت: همکاران شما در سازمان برنامه و بودجه سهم دو درصد نفت مخصوص به مناطق نفت خیز را در اعتبارات استانی لحاظ و از سایر اعتبارات کم کرده اند. این در حالی است که قانون بودجه تاکید دارد این اعتبار نباید موجب کاهش سهم اعتبارات استان ها شود.

خدری بودجه پیشنهادی استان بوشهر را تحقیر و بی حرمتی به مردم استان بوشهر خواند و از روحانی درخواست کرد دستور دهید سریعا این موضوع اصلاح شود.
وی تصریح کرد: در صورتی که اقدام به اصلاح بودجه استان بوشهر نشود این تحقیر و بی حرمتی در اذهان مردم بوشهر می ماند و یقین داشته باشید که در ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ فارغ از بازی های سیاسی و متاثر از فضای سیاسی جواب این تحقیر و بی حرمتی را با تحقیر و بی حرمتی خواهند داد.
برچسب ها: سیاسی ، خدری ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: