bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
با وجود اینکه در بین گروه‌ها، اشخاص مختلف رقابت سیاسی و تصدی کرسی مجلس و خبرگان وجود دارد، ما وظیفه بی‌طرفی داریم به نوعی که نباید از اموال عمومی و دولتی به نفع کاندیدای خاصی استفاده شود.
استاندار بوشهر گفت: با وجود اینکه در بین گروه‌ها، اشخاص مختلف رقابت سیاسی و تصدی کرسی مجلس و خبرگان وجود دارد، ما وظیفه بی‌طرفی داریم به نوعی که نباید از اموال عمومی و دولتی به نفع کاندیدای خاصی استفاده شود.


مصطفی سالاری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل صداوسیمای مرکز بوشهر با اشاره به تلاش‌های صداوسیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: فضای استان بوشهر مبتنی بر رفاقت است و در تمام مأموریت‌های نظام، فضای همدلی و رفاقت وجود دارد به طوری که این مهم در رسانه ملی هم به‌وضوح دیده می‌شود.

وی افزود: در فضای آرام می‌توانیم تمام سیاست‌های نظام را پیاده و مطالبات مردم را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم، هر کاری در فضای آرام شدنی است و در فضایی که آرامش نباشد کارها محقق نمی‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به عملکرد صداوسیما گفت: صداوسیما در معرفی فرهنگ مردم استان بوشهر که برگرفته از اعصار مختلف بوده،  موفق عمل کرده است و توانسته فرهنگ استعمارستیزی مردم این دیار را به‌خوبی معرفی کند.

سالاری بیان داشت: صداوسیمای مرکز بوشهر انصافاً توانسته به‌خوبی نیازهای مردمی را معرفی کند که باید از تلاش‌های این مجموعه نهایت قدردانی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری که 2 انتخاب مهم در پیش داریم رسانه ملی وظیفه سنگینی دارد، گفت: با وجود اینکه در بین گروه‌ها، اشخاص مختلف رقابت سیاسی و تصدی کرسی مجلس و خبرگان وجود دارد، ما وظیفه بی‌طرفی داریم، به نوعی که از اموال عمومی و دولتی نباید به نفع کاندیدایی خاص استفاده شود یا اگر استفاده هم می‌شود به‌صورت صحیح انجام شود.

استاندار بوشهر با تبریک انتصاب سیدحسین ناظر به‌ عنوان مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر گفت: باید در مسیر همدلی، رفاقت و برابری امور استان را پیش ببریم و رسانه ملی هم علاوه بر اینکه در این مسیر حرکت کند باید در ترویج ایثار، خود گذشتگی مردم بوشهر در قرون متمادی کوشا باشد.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: