bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۷
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
فرماندار دشتی از تشکیل ستاد ویژه جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در دشتی خبر داد.
غلامرضا مهرجو ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گل‌ریزان در شهرستان دشتی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در مجموعه قوه قضائیه دنبال می‌شود و امر مهم و ضروری جامعه است آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد است.

فرماندار دشتی گفت: تشکیل جلسه ستاد دیه باهدف هم‌فکری و همدلی و تعامل در جمع‌آوری کمک خیرین، دستگاه‌ها و فعالین اقتصادی است تا بتوانیم آزادسازی زندانیان غیر عمد را فراهم آوردیم.

وی افزود: ما در شهرستان دشتی پیگیر و دنبال این موضوع هستیم تا با حمایت از خیرین بتوانیم راه آزادی تعدادی از افراد جامعه که ناخواسته در زندان‌ها به سر می‌برند فراهم آوریم.

مهرجو تأکید کرد: هرکس به فراخور حال خود کمک کند تا بتوانیم کمک‌هایی را جمع‌آوری کنیم هرچند ستاد دیه خود در فصول مختلف سال پیگیر جمع‌آوری کمک‌های خیرین هستند.

وی اضافه کرد: امسال ستادی در شهرستان راه‌اندازی شود تا با مراجعه در بین مردم، بازار، فعالین اقتصادی و در بین خیرین کمک‌هایی جمع‌آوری کنند تا بتوانیم حداقل کمکی برای آزادسازی این‌گونه زندانیان که مورد تأکید مقامات کشور و... است تأمین شود زیرا کمک به زندانیان غیر عمده گامی در جهت سالم‌سازی جامعه است.

رئیس دادگستری شهرستان دشتی نیز گفت: سال‌های گذشته جشن گل‌ریزان در بخش‌ها و مرکز شهرستان انجام شد اما دو سال اخیر کمک به زندانیان رضایت‌بخش نبود.

سالار مؤمنی افزود: شاید مشکل از عدم اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی بوده است در دو سال قبل روی ادارات دولتی سرمایه‌گذاری کرده و فعالیت را در نهادها و ادارات دولتی متمرکز کردیم و کمک‌های خوبی در این زمینه صورت گرفت.

وی ادامه داد: امسال قصد داریم جشن گل‌ریزان را نه‌تنها در حسینیه میرزای خورموج بلکه در مساجد متعددی در شهر برگزار کنیم تا بیشتر از خیرین و مردم در جهت کمک‌رسانی به زندانیان غیر عمده استفاده کنیم.

مؤمنی تأکید کرد: وقتی نیت خیر باشد خداوند کارها را به‌راحتی انجام می‌دهد و انتظار داریم اداره تبلیغات اسلامی به روحانیون اعزامی از قم در ایام رمضان تبیین و اطلاع‌رسانی شود تا مردم در این امر خیر مشارکت داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: