bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
رای بالای برخی از وزرا در مجلس شورای اسلامی می‌تواند پشتوانه‌ای محکم در مجامع بین‌المللی باشد. در این میان با وجود همه انتقاداتی که به لیست وزرای پیشنهادی مطرح شده است، انتظار می‌رود که وزیر امور خارجه بالاترین رای را در این دوره کسب کند.
رای بالای برخی از وزرا در مجلس شورای اسلامی می‌تواند پشتوانه‌ای محکم در مجامع بین‌المللی باشد. در این میان با وجود همه انتقاداتی که به لیست وزرای پیشنهادی مطرح شده است، انتظار می‌رود که وزیر امور خارجه بالاترین رای را در این دوره کسب کند. عضو فراکسیون مسستقلین مجلس شورای اسلامی نیز معتقد است وزیر پیشنهادی امور خارجه بالاترین رای اعتماد را از نمایندگان مجلس در کابینه دوازدهم خواهد داشت.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت وگو با ایرنا در این‌باره، گفت: در مجموع تیم سیاسی دولت دوازدهم، تیم خوبی است و هماهنگ هستند. امیر سرتیپ حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و حجت‌الاسلام علوی، وزیر پیشنهادی اطلاعات نیز بعد از ظریف به ترتیب بیشترین آرای اعتماد نمایندگان مجلس را کسب خواهند کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: وزیر پیشنهادی کشور به‌دلیل عملکرد گذشته‌اش مورد اقبال برخی نمایندگان نیست.
گفتنی است نمایندگان مجلس شورای اسلامی از امروز سه‌شنبه به بررسی کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای دولت دوازدهم خواهند پرداخت.

برچسب ها: سیاسی ، ظریف ، مجلس ، کابینه
نام:
ایمیل:
* نظر: