bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶
«تشییع جنازه و تدفین» روایت شهردار جدید از خالی بودن خزانه؛
سال 1395 و سال پیش از آن در مورد شهرداری عسلویه و پول‌های مردمی که غارت می‌شود چند گزارش در روزنامه بامداد جنوب منتشر شد. این مطالب البته آن روزها با اعتراض شهردار وقت و برخی از کسانی مواجه گردید که منافعشان در خطر بود، اما کسی باور نمی‌کرد که ده‌ها میلیارد تومان از پول مردم این شهر بر باد رفته و..
«لفت و لیس» 38 میلیارد تومانی در شهرداری عسلویهبامداد جنوب: سال 1395 و سال پیش از آن در مورد شهرداری عسلویه و پول‌های مردمی که غارت می‌شود چند گزارش در روزنامه بامداد جنوب منتشر شد. این مطالب البته آن روزها با اعتراض شهردار وقت و برخی از کسانی مواجه گردید که منافعشان در خطر بود، اما کسی باور نمی‌کرد که ده‌ها میلیارد تومان از پول مردم این شهر بر باد رفته و کسی هم پاسخگو نیست. وقتی گزارش دادیم که از پول مردم عسلویه برای استاندار وقت لندکروز 750 میلیون تومانی خریده‌اند و در استانداری هبه‌های شاهانه پخش می‌کنند، باز هم کسی حرف ما را نشنید و ما را به غرض‌ورزی شخصی متهم کردند. با این حال، دنیا کوچک‌تر از آن است که کسی فکر کند و این بار شهردار جدید این شهر به میدان آمده تا بگوید که چه لفت و لیسی در این شهر صورت گرفته است.

شهرداری عسلویه تشییع جنازه و تدفین شده و تنها اسکلت آن باقی مانده است. به گزارش مهر؛ خداکرم عباس زاده صبح یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه شهر عسلویه بر لزوم مشورت با مردم و معتمدین و درمیان گذاشتن مشکلات شهرداری برای پیشرفت و رفع موانع شهر تاکید کرد. شهردار عسلویه با اشاره به اینکه درآمد شهرداری نباید تنها متکی به عوارض گرفتن از مردم باشد تصریح کرد: شهرداری و شهردار موفق کسی است که بتواند درآمد پایدار داشته باشد و از راه‌های مختلف کسب درآمد کرده و در این زمینه برنامه ریزی دقیقی داشته باشد.
عباس‌زاده با بیان اینکه شهرداری عسلویه تشییع جنازه و تدفین شده وتنها اسکلت آن باقی مانده است گفت: ٣٨ میلیارد بدهی ثبت شده و دو میلیارد بدهی ثبت نشده روی دوش مجموعه شورا و شهرداری عسلویه باقی مانده است که باعث شده بسیاری از پروژه‌ها به کندی پیش برود.

وی ضمن گلایه از حضور کم مردم در جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهر افزود: شورا و شهرداری عسلویه برای پیشرفت نیازمند مشارکت بیشتر مردم، معتمدین، دانشجویان و فرهیختگان شهر عسلویه است تا بتواند برای پیشرفت و به سرانجام رساندن اهداف خود، از نظرات و رهنمودهای ایشان استفاده کند. نشست شورای برنامه ریزی و توسعه شهر عسلویه با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی و معتمدین شهر در محل سالن جلسات شهرداری عسلویه برگزار شد.
حالا باید دستگاه‌های نظارتی و سازمان بازرسی کجای ماجرا قرار دارد، آقایی که برادر خانم بی‌سوادش را به‌عنوان راننده لودر می‌فرستد و به یمن رابطه‌ها امروز پست می‌گیرد، دقیقا کجای مشکلات مردم قرار دارند.
در همین راستا سخنگوی شورای شهر عسلویه هم خواستار حل و فصل مشکلات فرهنگی و توسعه فضای فرهنگی و آموزشی شهر شد. محمود محمدی زاده در این جلسه با بیان اینکه مشارکت مردم در امور شهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شورای شهر عسلویه از نظرات و دیدگاه شهروندان استفاده خواهد کرد، بر توسعه زیرساخت‌ها تاکید و یادآور شد: کمبود فضای آموزشی یکی از مشکلات مهم در شهرستان عسلویه بوده و باید برای رفع این مشکل مهم تلاش شود.

وی خواستار همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها در این زمینه شد و اضافه کرد: یکی از اهداف ما این است که مشکلات آموزشی شهر عسلویه را با کمک سایر نهادها و خود والدین رفع نموده و در حوزه آموزش موفق تر از گذشته عمل کنیم. فضای آموزشی در مدارس بایستی بر اساس آخرین نتیجه مرکز آمار در سال ۹۵ و طبق جمعیت ۱۵ هزار نفری تعریف شود. یکی از عوامل اصلی در زمینه مشکل کمبود معلم و نیروی انسانی در مدارس عسلویه طی سال‌های گذشته به دلیل نقل و انتقال فرهنگیان غیر بومی بوده است.
به گفته محمدی‌زاده، اینکه بخش عمده‌ای از معلمان عسلویه را افراد غیربومی تشکیل می‌دهند، بیانگر این است که عملکرد مناسبی در زمان جذب نیرو در این منطقه صورت نگرفته است و شاید بسیاری از این معلمان نیز با این نیت که در آینده به منطقه خود منتقل شوند، در عسلویه مشغول به کار شده‌اند. با رایزنی‌های صورت گرفته خوشبختانه مشکل نیروی انسانی در مدارس عسلویه نسبت به گذشته بهتر شده است.
برچسب ها: عسلويه ، شهرداري ، شورا ، بدهي ، پست
نام:
ایمیل:
* نظر: