bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
یکی از اصلی‌ترین رویکردها در تغییرات در هر موقعیتی، توجه به دو عامل اصلی تخصص و تجربه است البته در کشور ما یک نگاه سوم هم وجود دارد که به تعهد یاد می‌شود.
کریم جعفری:
یکی از اصلی‌ترین رویکردها در تغییرات در هر موقعیتی، توجه به دو عامل اصلی تخصص و تجربه است البته در کشور ما یک نگاه سوم هم وجود دارد که به تعهد یاد می‌شود. روز سه‌شنبه مستاجر خیابان سنگی طی احکامی هفت نفر را در سطح استانداری جابجا کرد (تغییر نبود) تا همه استان در شوک فرو برود که واقعا قرار است چه اتفاقی بیفتد. بنده دوستانی سطح استان دارم که همه هم آدم‌های شناخته شده‌ای هستند، افرادی که دلنگران استان و آینده فرزندان‌شان هستند و می‌دانند که با این جابجایی‌ها، اگر رتبه‌ای پایین‌تر از 31 هم در کشور وجود دارد، بدون شک ما به آن خواهیم رسید.

 اما طیف دیگر دوستان ما در استانداری هستند که طی 48 ساعت گذشته خبرهای متعددی آنها به‌گوش می‌رسد. شاید یکی از کسانی که بنده خیلی به وی ارادت قلبی دارم، حاج حسن ابراهیمی باشد، فردی که در سلامت نفس او با وجود چند برخورد کوتاه هیچ تردیدی ندارم و همه هم این موضوع را تایید می‌کنند. حاج حسن روز گذشته در معارفه «سمبلانه» هفت‌نفر با هم حضور نداشت و آنگونه که یکی از کانال‌ها نوشته بود، حتی تلفنش هم خاموش بود. البته او برای دوا و درمان به شیراز رفته بود چه بسا مانند چند نفر دیگری که در این شهر مانده‌اند، او نیز در این شهر ماندگار شود. مدیرکل حوزه استاندار یکی از کسانی بود که از این جابجایی‌ها و حکم‌زدن‌ها خوشحال نیست. اما خبر می‌رسد که چند نفر دیگر هم در استانداری، ادارات کل و فرمانداری‌ها در اعتراض به این شیوه حکم زدن، استعفا دهند چرا که به خوبی می‌دانند با برخی‌ها نمی‌شود کار کرد، کسی که نه تخصص دارد، نه رشته تحصیلی‌اش این است و نه می‌داند باید چه کند. 

در وزارت کشور هم خبر می‌رسد که از عملکرد گراوند چندان راضی نیستند، این نارضایتی به این دلیل است که او نتوانسته تجربه و تخصص را در احکامی که صادر کرده به منصه ظهور بگذارد. از سوی دیگر چهره‌های مطرح سیاسی استان نیز قرار است امروز پنج‌شنبه جلسات متعددی برگزار کنند، هدف از این جلسات اتخاذ تصمیم واحد برای «تعیین تکلیف» گراوند است. یکی از این افراد روز گذشته در گفت‌وگو با روزنامه بامداد جنوب تاکید کرد که به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد وضعیت استان به سمت نابودی برود، به گفته وی ماحصل نشست‌های روز پنج‌شنبه به مقامات عالیه کشور ابلاغ خواهد شد تا سریع‌تر استان بوشهر را نجات دهند. با توجه به این موارد به‌نظر می‌رسد که عبدالکریم گراوند با آدرس اشتباهی برخی‌ها به سمت حذف سریع از استانداری بوشهر پیش می‌رود و خودش هم نمی‌داند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: