bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۷
با حضور سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر بندر بوشهر؛
روز گذشته طی مراسمی با حضور سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر بندر بوشهر، کلنگ بخشی از پروژه‌های عمرانی به زمین زده شد که بنا بر وعده مسوولان قرار است در مدت‌زمان 2 تا 5 ماهه آماده بهره‌برداری شوند.
کلنگ 14 پروژه به زمین زده شدبامداد جنوب: 
طی مراسمی با حضور سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر بندر بوشهر، کلنگ بخشی از پروژه‌های عمرانی به زمین زده شد که بنا بر وعده مسوولان قرار است در مدت‌زمان 2 تا 5 ماهه آماده بهره‌برداری شوند.
رئیس شورای شهر بوشهر با بیان این‌که شاخص‌ترین پروژه‌هایی که کلنگ آن به زمین زده شد، شامل خیابان 3 کیلومتری سرتل به تنگک‌ها، خیابان تنگک به نیروگاه گازی، آغاز احداث سه زمین چمن و تکمیل ساحل سازی حد فاصل پارک مروارید تا اسکله جلالی است، تصریح کرد: اجرای تقاطع غیر همسطح میدان شهید مطهری جزء اولویت‌های شهرداری بندر بوشهر است که پس از طی کارهای کارشناسی و انجام طرح مطالعاتی، به زودی کلنگ‌زنی می‌شود. این پروژه از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های شهروندان عزیز است که همه تلاش خود را برای بهترین اجرای آن و تامین رفاه مردم به کار می‌گیریم. 

در ادامه، سرپرست شهرداری بندر بوشهر نیز گفت: روز گذشته 14 پروژه عمران شهری بوشهر کلنگ‌زنی شد که نزدیک به 17 میلیارد تومان اعتبار برای آن مصوب شده است.
فردین خورشیدیان، بهسازی میادین کوی فضیلت، ایجاد گذر در مناطق سطح شهر، ساخت کانال و موزائیک‌سازی خیابان‌ها را از دیگر پروژه‌ها دانست و تصریح کرد: احداث زمین چمن مصنوعی در بوستان‌ها، اجرای کانال و گذر سرتل به تنگک سوم و ساخت بوستان محلات از دیگر طرح‌هایی است که عملیات اجرائی آن آغاز شد.
وی با بیان این‌که اعتبار این طرح‌ها از محل ارزش افزوده و اعتبارات داخلی شهرداری تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: برای اجرای 14 طرح عمران شهری بوشهر160 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

سرپرست شهرداری بوشهر با تاکید بر اجرای طرح‌های کنترل ترافیک شهری گفت: ساخت پارکینگ طبقاتی در خیابان شهدا و خیابان صفوی از جمله طرح کنترل ترافیک است که با اعتبار 140 میلیارد ریال تا پایان سال در شهر بوشهر اجرائی می‌شود.
وی از اجرای 20 طرح عمران شهری دیگر خبر داد و بیان کرد: در همین ماه عملیات اجرائی افزون بر 20 طرح عمران شهری دیگر در بوشهر آغاز می‌شود که در فاصله زمانی 4 ماه تا یک‌سال به بهره‌برداری می‌رسد.
خورشیدی با اشاره به توسعه عمران شهری در بافت تاریخی بوشهر تاکید کرد: المان جدید میدان انقلاب بر اساس پیشینه و بافت قدیم و تاریخی بوشهر طراحی و ساخته می‌شود.
فردین خورشیدیان ابراز امیدواری کرد: با تخصیص به موقع اعتبارات استانی که بخش عمده پروژه‌ها وابسته به آن است و پشتیبانی شورای شهر، شاهد اجرای به موقع و با کیفیت پروژه‌ها باشیم.
پروژه‌های زیر آغاز شد:

اجرای گذر 24 متری خواجه‌ها، زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها با اعتبار نزدیک به یک میلیارد تومان (به مساحت 26 هزار متر مربع)، بهسازی میادین هزار دستگاه (هامور 50 تا 56) با اعتبار 200 میلیون تومان، اجرای گذر 24 متری شاهمیری در خیابان عاشوری با اعتبار 239 میلیون تومان (1900 متر آسفالت)، اجرای کانال و موزائیک فرش خیابان‌های جلالی و خواجه‌ها با اعتبار 219 میلیون تومان.

نام:
ایمیل:
* نظر: