bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۷
سرپرست اداره‌کل امور مالیاتی استان بوشهر با اشاره به پرداخت به شهرداران و دهیاران اعلام کرد که از سال ۱۳۸۷ تاکنون ۱۹۰۰ میلیارد ریال به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر از محل ارزش افزوده پرداخت شده است.
غلامرضا احمدپری ظهر امروز با بیان اینکه هفته فرهنگ سازی مالیات از 16 تیرماه برگزار می‌شود گفت: از 16 تا 22 تیرماه به عنوان هفته فرهنگ سازی مالیاتی نام‌گذاری شده است که برنامه‌های مختلفی تدوین و اجرایی می‌شود.

وی، راه‌اندازی میز خدمت درجایگاه نماز جمعه را در راستای هفته فرهنگ سازی مالیات دانست و تصریح کرد: در میز خدمت که در مصلی جمعه از ساعت 10:30 تا 12:30 امروز برگزار شد مشکلات مالیاتی و سوالات مردم در این حوزه بررسی و پاسخ داده شد.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر با بیان اینکه درآمدهای مالیاتی بودجه کشور را تامین می‌کند گفت: محل مصرف درآمدهای مالیاتی، اجرای طرح‌های راهسازی، معابر، فضای سبز، آموزشی، تفریحی، درمانی، بیمارستان‌ها، مدارس، راه‌ها و فرودگاه‌ها، عمران شهری و روستایی است. تعداد مودیان مالیاتی استان بوشهر را افزون بر 70 هزار نفر است که 39 هزار نفر از مودیان صاحبان مشاغل هستند و از 39 هزار  مودی صاحبان مشاغل استان بوشهر 50 درصد از این مودیان مالیاتی به صورت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت خوداظهاری تسلیم کرده‌اند.

وی، با اشاره به پرداخت اعتبار برای توسعه عمران شهری و روستایی استان بیان کرد: از سال 1387 که پرداخت ارزش افزوده و عوارض آلایندگی در دستور کار قرار گرفت تا سال گذشته 1900 میلیارد ریال به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر برای عمران شهری و روستایی پرداخت شده است.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر از پرداخت  اعتبارات سال گذشته خبر داد و افزود: سال قبل 424 میلیارد تومان اعتبار از محل  ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شده و  این در حالی است که در سه ماه نخست امسال 166 میلیارد تومان در اختیار شهرداران و دهیاران قرار گرفته است.
برچسب ها: مالیات ، دهباری‌ها
نام:
ایمیل:
* نظر: