bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
جوکی بنام مبارزه با فساد در بوشهر؛
در استان بوشهر هر چه دلتان می‌خواهد دزدی کنید، اختلاس کنید، بیت‌المال را چپاول کنید، به‌جای تعقیب و رسیدگی ارتقا پیدا می‌کنید و کارمند نمونه هم می‌شوید!!
بامداد جنوب: 
اگر در خاطر مبارکتان باشد، چند ماه پیش و شاید هم حدود دو سال پیش بود که گزارشی در روزنامه فخمیه بامداد جنوب در مورد اختلاس در یکی از دهیاری‌های استان کار کردیم، روستایی بزرگ که در آن کمتر از 450 متر بلوار را بدون زیرسازی به بهای بیش از 1200000000 تومان به پیمانکاری داده بودند و کلی آدم این وسط خوردند و بردند و دهیار هم به واسطه همان‌هایی که برایش بساط دزدی و اختلاس فراهم کرده بودند، نه تنها مورد پیگرد قرار نگرفت، بلکه ارتقا هم یافت!! 

سال گذشته ابتدا این دهیار اختلاسگر ابتدا راهی استانداری بوشهر شد، اما نماینده دولت حاضر به پذیرش او نشد، اما یکی از مسوولان شهرستانی برایش پادرمیانی کرد و بخشداری ویژه رفته است و حالا هم خبر می‌رسد که در هفته دولت شده کارمند نمونه!!
 اسناد و مدارک این دهیار سابق در نزد بامداد جنوب در روزهایی که دهیار بود و صدها میلیون تومان از بیت‌المال را با همکاری برخی از مسوولان شهرستانی به جیب زد و فرار کرد، موجود است هر چند که این اسناد و مدارک به سازمان بازرسی نیز تحویل داده شده و بازرسی!! استانداری هم آن را در اختیار داشته است اما مشخص نیست که این وسط دهیار دزد و کارمند نمونه امروز چگونه توانسته از زیر تیغ مبارزه با فساد بگریزد!! آنچه مشخص است در استان بوشهر موضوعی بنام مبارزه با فساد بیش از آنکه واقعی باشد، شبیه یک جوک خنده‌دار است.

 وقتی مقام مسوول رسیدگی‌کننده خود بساز و بفروش است و فرزندش نیز دست بلندی در این مسائل دارد، بازرسی و حقوقی استانداری فقط می‌تواند از سردبیر بامداد جنوب به اتهام دادن پیامک به استاندار!! شکایت کند شما چه انتظاری برای مبارزه با فساد دارید. خلاصه آنکه در استان بوشهر هر چه دلتان می‌خواهد بدزدید، اختلاس کنید، بنام خانمتان دفتر بیمه بگیرید و ملت را سرکیسه کنید، کسی به کسی نیست و اصولا اینجا از ایران جدا است. 

نام:
ایمیل:
* نظر: