bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۷
باوجود استعفای مشاور رئیس‌جمهور به دلیل بازنشسته بودن؛
چند روز پیش گزارشی در مورد قانون بازنشستگی در کشور و عدم اعمال آن در استان بوشهر منتشر کردیم، اینکه چرا در استان بوشهر حتی یک نفر بازنشسته هم وجود ندارد که بخواهد میز خدمت را ببوسد و کناره‌گیری کند سوال عجیبی است که کسی را یارای پاسخگویی به آن نیست.
چرا مشاوران استاندار! بوشهر بازنشسته نمی‌شوند؟بامداد جنوب گزارش‌های جذابی در مورد بازنشسته‌ها با استعلاماتی که از مراجع قانونی گرفته، منتشر خواهد کرد.

بامداد جنوب: چند روز پیش گزارشی در مورد قانون بازنشستگی در کشور و عدم اعمال آن در استان بوشهر منتشر کردیم، اینکه چرا در استان بوشهر حتی یک نفر بازنشسته هم وجود ندارد که بخواهد میز خدمت را ببوسد و کناره‌گیری کند سوال عجیبی است که کسی را یارای پاسخگویی به آن نیست. البته بامداد جنوب به‌زودی گزارشی در این مورد منتشر خواهد کرد تا سره از ناسره تشخیص داده شود و مشخص گردد که چه کسی در مورد بازنشستگی راست گفته و چه کسی دروغ گفته است. در مورد برخی از سازمان‌ها و مراکز خصولتی و مدیران آن خواهیم نوشت و همچنین گزارشی در مورد اظهارات معاون! سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر که مدعی شده بود حتی یک نفر هم در فرمانداری‌ها شامل قانون بازنشستگی نشده‌اند منتشر خواهیم کرد. 

برخی از مدیرکل‌هایی هم که باید بروند و هنوز گرمای میز خدمت!! آنها را به خود گرفته و حاضر به ترک آن نیستند هم خدمت شهروندان بوشهری معرفی خواهیم کرد. اما یک سوال این است چرا مشاوران!! عبدالکریم گراوند هنوز هم مشاور هستند؟ مگر قانون بازنشستگی شامل آنها نمی‌شود؟ مگر کسی که از بیت‌المال حقوق می‌گیرد، نباید تشریف ببرد و خانه بنشیند تا جا برای جوانان (البته مراد از جوان مثل‌ جوان‌گرایی در استان بوشهر نباشد که عده‌ای تازه‌ به‌دوران رسیده و کم‌دانش که با پارتی‌بازی و هیچ سابقه قبلی آبروی جوانان را هم بردند، نیست) باز شود؟ با کمال تاسف و تاثر باید بگوئیم که نماینده دولت در بوشهر فقط ادعای دلسوزی را در می‌آورد، اگر غیر از این بود به حرف دلسوزان گوش می‌داد و قانون را اجرا می‌کرد. هر چند مشاوران او از مشاوران رئیس‌جمهور به‌نظر باسوادتر و داناتر! هستند، اما این همه حلم و علم را بهتر است به گوشه‌ای گذاشته و قانون را رعایت کنند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: