bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
کمال ابراهیم‌زاده:
خیلی خوب است که آدم فکر کند کسی است. مثلا خود من. همین من که هر روز در اینجا مطلب می‌نویسم، با این‌که اطمینان کامل دارم غیر از خودم هیچ‌کس این مطالبی را که می‌نویسم، نمی‌خواند، اگر کسی از من بپرسد چه کاره‌ای؟ می‌گویم: «طنزنویس». بالاخره یک مقداری حال می‌دهد که آدم خودش را تحویل بگیرد و فکر کند کسی است.

در هر حال، این افرادی که خودشان را تحویل می‌گیرند، وقتی یک مساله‌ای هم برای خودشان یا برای غیر از خودشان پیش می‌آید، شروع می‌کنند به فکر کردن در مورد آن مساله و اظهار کردن یک چیز خاصی به نام فضل. مثلا یک بنده خدایی را همین چند روز پیش در دادگاه دیده‌اند، طرف آمده و در اینستاگرامش نوشته:
«دوستان هفته ناجا هست و باز یه عده از خدا بی‌خبر و ضد ایران می‌خوان نیروی انتظامی رو خراب کنن و چهره نظام رو خراب کنن و به همین خاطر خبر دستگیریه ما رو پخش کردن!!»

حالا این بنده خدا چه کسی بوده است؟ همین خواننده زیر هسته‌ای کشورمان، آقای امیرحسین تتلو. بعد ببینید چه نتیجه‌ای می‌خواهند از جملات بالا بگیرند؛ افرادی (ضد ایران) می‌خواستند چهره نیروی انتظامی و همچنین چهره نظام را خراب کنند و به همین علت خبر دستگیری ایشان را منتشر کرده‌اند یا به بیانی دیگر؛

دستگیری امیر تتلو = خراب شدن چهره نیروی انتظامی + خراب شدن چهره نظام
من هر چقدر هم فکر می‌کنم، نمی‌توانم معادله بالا را درک کنم، چون به نظر من می‌رسد که اتفاقا دستگیر نشدن امیرحسین تتلو، بیشتر به نیروی انتظامی و چهره نظام ممکن است صدمه بزند، تا دستگیر‌ی‌اش، یعنی این معادله درست‌تر است به نظرم، دستگیر نشدن امیر تتلو = خراب شدن چهره نیروی انتظامی + خراب شدن چهره نظام
نه به‌خاطر این‌که آقای تتلو کار خلافی انجام داده (انتشار چند آلبوم بدون مجوز که جرم نیست) بیشتر این‌که احساس می‌کنم این تیپ و قیافه و منش آقای تتلو بیشتر به درد درون زندان می‌خورد تا بیرون آن.

نظر من است البته فقط و تازه، آن کسانی که به حساب آقای تتلو می‌خواستند به چهره نظام صدمه بزنند، واقعا نمی‌توانستند شایعه دستگیری یک نفر دیگر را کار کنند؟ آدم دیگری نبود؟ هنرمند دیگری نداشتند؟ هنرمند زیرزمینی دیگری را نمی‌شد، کار کرد؟
خب اگر می‌خواستند به نیروی انتظامی صدمه بزنند، هزار نفر دیگر هم بود که شایعه دستگیری همه‌شان را می‌شد کار کرد، یعنی دستگیری شما اینقدر صدمه می‌زد به چهره نیروی انتظامی؟
زیاد خودت را جدی نگیر، امیرحسین. زیاد جدی نگیر.

نام:
ایمیل:
* نظر: