bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۸ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴
این نهاد برای برگزاری انتخابات با شکوه و قانونمند 7 اسفند تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده، به‌گونه‌ای که ناظران صندوق رای استان بوشهر تعیین شدند.
حجت‌الاسلام حسین دشتی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه هیئت نظارت انتخابات استان بوشهر تمهیدات لازم اندیشیده اظهار داشت: هیئت نظارت علاوه بر مرکز استان بوشهر در شهرستان‌ها و بخش‌ها تعیین شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری آموزش دست‌اندرکاران انتخابات گفت: با توجه به مشخص شدن ناظران صندوق‌ها روند آموزش نیروها نیز انجام شده است.

رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان استان بوشهر با اشاره به اینکه ناظران صندوق رای استان بوشهر تعیین شدند، تصریح کرد: این نهاد برای برگزاری انتخابات با شکوه و قانونمند 7 اسفند تمام تمهیدات لازم اندیشیده به‌گونه‌ای که ناظران صندوق رای استان بوشهر تعیین شدند.

دشتی افزود: مجموعه هیئت نظارت استان بوشهر آمادگی کامل برای انجام رسالت قانونی خود در انتخابات هفتم اسفند ماه را دارند.

وی با بیان اینکه در فرایند انتخابات مراحل مختلفی وجود دارد افزود: آن چه که اهمیت کمتر از محصول انتخاب نیست فرایندی است که طی می‌شود.

رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان استان بوشهر با تاکید بر فراهم شدن تسهیلات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور بیان کرد: نحوه عملکرد مسئولان، مردم و خواص سیاسی در انتخابات فرایندهای مهم این عرصه سرنوشت‌ساز شناخته می‌شوند.

دشتی با اشاره به اینکه انتخابات باشکوه ضامن بقاع نظام و افزایش اقتدار ملی در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود گفت: تحقق حماسه حضور در عرصه انتخابات نیازمند الزام‌هایی است که همه متولیان امر انتخابات باید به این مهم توجه کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: