bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴
فرماندار بوشهر گفت: درآستانه انتخابات رعایت اخلاق انتخاباتی و دوری از برخی بداخلاقی ها از سوی کنشگران این عرصه ضروری است.
 حسن ابراهیمی روزیکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: درانتخابات اجرای صریح قانون برای حفظ آرای مردم ملاک عمل است.

وی با تاکید برفراهم کردن زمینه حضور هرچه بیشتر مردم درعرصه انتخابات اضافه کرد: دراین ارتباط فضا را برای همه گروه های سیاسی به صورت یکسان فراهم می کنیم و کاندیداهای احتمالی و گروه های مختلف سیاسی به جای تخریب همدیگر برنامه های خود را ارائه دهند.
ابراهیمی اظهارکرد: وجود فضای آرام و بدون حاشیه خواست مردم است و وجود فضای همدلی در جامعه زمینه تحقق اهداف دولت را فراهم می کند.

فرماندار بوشهر بیان کرد: در شرایطی که جنگ و وحشت همه دنیا را فراگرفته در ایران اسلامی به برکت حضور رهبر معظم انقلاب مردم در محیطی امن با وحدت و همدلی زندگی می کنند که باید قدر این شرایط را دانست.
وی در باره شایعه های مطرح در فضای مجازی گفت: فضای مجازی نباید محیطی برای شایعه سازی، متهم کردن و تخریب افراد باشد بلکه باید از این فضا برای اطلاع رسانی درست و دقیق بهره برد.

ابراهیمی با تاکید براینکه مطبوعات استان با رعایت اخلاق در مسیر اطلاع رسانی دقیق گام بردارند افزود: برخی سایت ها برای معرفی خود دست به هر کاری می زنند و مطالبی که وجود خارجی ندارند را مطرح می کنند.
وی یادآور شد: اصل نظام مبنی بر اطلاع رسانی آزاد و دقیق است در این ارتباط مطبوعات با رعایت اخلاق رسانه ای و حفظ حرمت ها از متشنج کردن فضای جامعه بپرهیزند. 
فرماندار بوشهر گفت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی به عنوان خدمتگزاران مردم، با تکریم ارباب رجوع در دستگاههای اجرایی حرمت آنان را حفظ کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت اعتباری، مسئولان نسبت به اجرای پروژه های اولویت دار در شهرستان توجه داشته باشند.

ابراهیمی یادآور شد: همه اعتبارهای موجود در استان مربوط به بیت المال است و باید برای حفظ امور مردم و بیت المال از گذشته درس عبرت بگیریم.
وی بر ضرورت روح تعامل در جامعه و صادقانه برخورد کردن با مردم و پرهیز از وعده های بی جهت تاکید کرد.
فرماندار بوشهر با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج به عنوان شجره طیبه نظام و انقلاب را بیمه کرد و از دستاوردهای انقلاب، حریم اسلام و نظام دفاع می کند.
رئیس انجمن بیماران کلیوی استان بوشهر نیز گفت: اطلس جامع مربوط به وضعیت و شرایط استان در زمینه بیماران کلیوی در دست تدوین است.
اسماعیل عباسی افزود: با تدوین این نقشه زمینه بررسی مسائل و مشکلات بیماران کلیوی در استان فراهم می شود.
وی بیان کرد: همچنین برای خدمت رسانی به بیماران کلیوی عملیات اجرایی یک درمانگاه مربوط به این بیماران در 700 متر مساحت در چهار طبقه با 50 میلیارد ریال اعتبار باهمکاری خیران دربوشهر آغاز شده است.
عباسی گفت: همچنین بزودی با تامین امکانات سخت و نرم افزاری زمینه پیوند کلیه در استان بوشهر فراهم می شود.
وی یادآور شد: برای رفاه حال بیماران کلیوی در جزیره خارگ نیز دفتر انجمن بیماران کلیون راه اندازی شده ایت و از 13 بیمار کلیوی این جزیره دو نفر که در شرایط حادی به سر می برند مورد عمل پیوند قرار گرفتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: