bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

روز گذشته خبر شهادت نخستین بوشهری که در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه به‌شهادت رسیده است، منتشر شد. خبری که دستکم نگارنده در طول چند هفته گذشته با توجه به اخباری که داشتم، منتظر شنیدن آن بودم. در طول دو ماه گذشته و با درخواست دولت سوریه، نیروهای مستشاری جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با گروه‌های تروریستی تکفیری مورد حمایت ارتجاع عرب، ترکیه، رژیم صهیونیستی و غرب افزایش یافته و به تبع آن میزان درگیری‌ها نیز گسترش پیدا کرده است.

شنیدن اخبار نبردها در سوریه در طول چهار سال گذشته تقریباً عادی شده است، اما این بار آنچه بیش از همه در حال عادی شدن است، شنیدن اخبار شهادت نیروهای مستشاری ایرانی است که برای دفاع از حریم اهل بیت، منابع کشور و همچنین سرکوبی فرزندان شیطان به سوریه و عراق اعزام شده‌اند.
هر چند به دلایل متعدد نمی‌توان در مورد ابعاد و شاخصه‌ها و میزان حضور نیروهای مستشاری ایرانی در سوریه صحبت کرد، اما با توجه به این مساله که نیروهای ایرانی بر اساس سرشت، تربیت و همچنین آموزشی که دیده‌اند به‌هیچ عنوان از پشت خطوط دستور نمی‌دهند، بلکه برای همکاری با نیروهای متحد در محورهای مختلف در خطوط مقدم نبرد حضور دارند و به همین دلیل شنیدن خبر شهادت آنها دور از انتظار نیست.

از سوی دیگر با شدت گرفتن میزان حمایت کشورهای نامبرده شده در بالا از گروه‌های تکفیری صهیونیستی در سوریه که بخش‌هایی از آن در همکاری نفتی ترکیه با داعش منتشر شده، دامنه درگیری‌ها رو به گسترش خواهد گذاشت. این در حالی است که بر اساس اخبار موجود، قرار است حضور مستشاری ایران در همه ابعاد در سوریه افزایش پیدا کند و حس ملی و مذهبی که در جوانان ایرانی برای مقابله با اولاد شیطان و اذباب ارتجاع عرب در سوریه وجود دارد، تعداد بیشتری از آنها به این کشور اعزام می‌َشوند و از این‌رو باید گفت که در روزها و هفته‌های آینده با مسلح‌تر شدن تروریست‌ها توسط ترکیه، عربستان و قطر و از سوی دیگر پیاده شدن برنامه پاکسازی مناطق آلوده توسط نیروهای متحد شاهد شنیدن خبر شهادت تعداد بیشتری از مدافعان حرم باشیم.
در اینجا باید نکته‌ای را هم مورد اشاره قرار دهم و آن اینکه متاسفانه برخی در کشور پیرو تبلیغات کور دشمنان ایران قرار گرفته و از حضور مستشاری ایران برای دفاع از منافع کشور در سوریه و عراق انتقاد می‌کنند. این گروه چون از اساس با قدرتمندی و عزت کشور مخالف هستند، دست به آلوده‌کردن فضا می‌زنند که باید با این تفکر به شیوه درست مقابله کرد.

روزنامه بامداد جنوب به‌نوبه خود شهادت پاسدار رشید ایران و سرباز وطن که برای دفاع از منافع ملی کشور و مبارزه با جریان تروریستی – تفکیری به سوریه رفته بود را به خانواده وی، مردم روستای شهیدپرور باشی و همه مردم بوشهر و ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کند. بدون شک خون شهید محمد احمدی‌جوان، نهال پر قدرت آینده ایران را آبیاری خواهد کرد که در پناه آن نسل‌های بعدی پرچم پرافتخار کشور را در سراسر آسیای جنوب غربی و برخواهند افراشت و این وعده‌ای است که به‌زودی محقق خواهد شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: