bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۷ - ۰۴ دی ۱۳۹۴
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ازمجموع یک میلیون و ۹۰ هزار نفر جمعیت استان بوشهر بیش از ۶۵ درصد آنها واجد شرائط رای دادن در انتخابات هفتم اسفند هستند.
 فتح الله حقیقی  صبح امروز در جلسه مشترک اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با بیا اینکه تمام مراحل انتخابات در استان بوشهر بدون هیچ عیب و نقصی در حال اجرا است اظهار داشت: همه وظیفه دارند موانع مشارکت را حذف کنند تا شاخص‌های مشارکت در انتخابات به نحو مطلوب فعال شوند.

وی به نقش نهادهای اجرایی و نظارتی در انتخابات اشاره کرد و افزود: ایجاد فرصت و زمینه لازم برای انتخابات آزاد، سالم، بی طرفانه و توام با آرامش و امنیت در کمال بی طرفی از جمله وظایف و نقش نهادهای اجرایی و نظارتی در انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه گروه‌ها و احزاب سیاسی قدرت تحمل یکدیگر را داشته باشند، عنوان کرد: احزاب و گروه‌های سیاسی به جای فکر کردن به شیوه‌های تهدید، تخریب و سیاه نمایی به موضوع وفاق و منافع ملی فکر کنند.

حقیقی افزود: آن چه مشهود است رویکرد همه احزاب و گروه‌های سیاسی نسبت به انتخابات رویکردی مثبت است و به دنبال مشارکت فعال در انتخابات هستند.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها و مطبوعات جایگاه نقد و انتقاد را با تخریب عوض نکنند، تصریح کرد: همه متخصصان، نخبگان و عالمان وظیفه حضور در صحنه انتخابات را دارند و باید در این انتخابات به وظیفه خود به خوبی عمل کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: همه به یقین بدانند غیر از عمل به قانون در انتخابات چیز دیگری تحقق نمی‌یابد و هیچ کس اجازه ندارد قدرت حضور مردم را ضعیف کند.

حقیقی با بیان اینکه 65 درصد جمعیت استان بوشهر حائز شرائط رای هستند گفت: ازمجموع یک میلیون و 90 هزار نفر جمعیت استان بوشهر 656 هزار نفر واجد شرایط رای در انتخابات هفتم اسفند هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: