bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۴
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
این جریان برای تکمیل شدن همایش خود که عنوان بزرگ را هم به آن داده‌اند، همچنین از یک‌ مجری تلویزیون و در نهایت هم از برادر شهید شهریاری یاری گرفتند.
اصولگرایان بوشهر دست از سر مذاکرات هسته‌ای بر نمی‌دارند، به‌زعم آنها دانستن حق مردم است، البته در دولت روحانی که به‌باور آنها دست اصلاح‌طلبان است! همان‌گونه که در گزارش‌های مختلف بامداد جنوب در سال جدید پیگیری شده‌ است، این جریان نگاه شدید و عجیبی بر مذاکرات هسته‌ای دارد و به‌نظر می‌رسد آنها راه رسیدن به بهارستان را مخالف‌خوانی با مذاکرات هسته‌ای یافته‌اند.

تاکید عجیب آنها بر دعوت از چهره‌ها و موضوعاتی که به‌شکل مستتقیم با مذاکرات هسته‌ای مربوط است، به‌نوبه خود جالب است. ابتدا سعید جلیلی، بعد محمود نبویان – که البته این دومی چندان تخصصی هم ندارد- و حالا هم سعید زیباکلام که بر خلاف برادرش در رودخانه مقابل شنا می‌کند. 

این جریان برای تکمیل شدن همایش خود که عنوان بزرگ را هم به آن داده‌اند، همچنین از یک‌ مجری تلویزیون و در نهایت هم از برادر شهید شهریاری یاری گرفتند.

در این مراسم که مستجد توحید بندر بوشهر میزبان آن بود، سعید زیباکلام از هر دری سخن گفت، از خوار و ذلیل بودن مجلس! تا حرف گذاشتن در دهان وزیر امورخارجه که البته این روزها مدعی بسیاری هم دارد. البته سخنران اصلی مراسم نتوانست بر وجود رانت‌خواری‌ها و حیف و میل‌ها در کشور چشم بپوشد، اما بدون اشاره به به غارت کشور توسط دولت پاکدست احمدی‌نژاد به‌طعنه گفت: «مادامی که جیبِ آیت‌الله زیباکلام، فرزندان و داماد و .... انتها ندارد، مادامی که حیف و میل‌ها، رانت‌خواری‌ها و چپاول‌ها ادامه دارد، اگر تحریم هم لغو شود فایده‌ای ندارد.» 

زیباکلام شاکله تحریم‌ها را در پنج‌بخش؛ تحریم فروش نفت، بازگشتن دارائی‌های مسدود شده از فروش نفت و سایر موارد درآمدی در بانک‌های خارجی که حدود 100 میلیارد دلار است، تحریم‌های شورای امنیت، تحریم‌های اتحادیه اروپا و تحریم‌های آمریکا برشمرد و باعبور همیشگی از اینکه این تحریم‌ها در دوره حکومت همه جانبه برادران اصولگرا و مهرورز بر سر کشور آمده است، خواستار پیگیری آنها در نشست ژنو شد.

البته این نکته هم قابل گفتن است که حضرات حاضر بودند با نان خشک زندگی کنند، اما تا وقتی که خودشان مذاکره می‌کردند، کسی دنبال برداشتن تحریم‌ها نبود و همه کاغذپاره‌ای بود که ریال ایران و زندگی مردم را به‌خاک سیاه نشاند.

افشین میرزایی دیگر مهمان همایش اصولگرا در مسجد توحید که از وی به‌عنوان کارشناس حوزه تحریم!!! نام برده شده است نیز پس از زیباکلام در مورد تحریم‌ها سخنرانی کرد. البته باید انتظار داشت طی ماه‌های آینده این حرکت اصولگرایان استان ادامه پیدا کند و آنها حملات بیشتری را به مذاکرات هسته‌ای داشته باشند.... 

روزنامه بامداد جنوب

نام:
ایمیل:
* نظر: