bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۳ - ۱۹ دی ۱۳۹۴
رهبر معظم انقلاب اسلامی ماجرای 19 دی قم را کهنه نشدنی دانستند و گفتند: امروز بیعت با انقلاب و امام رحمه الله بیعت با پیامبر(ص) است.
 پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، ایشان روز شنبه در دیدار هزاران نفر از مردم قم به مناسبت سالروز قیام 19 دی در حسینیه امام خمینی رحمه الله این مطلب را بیان فرمودند.

رهبر معظم انقلاب با بیان این که افزودند: زمینه انقلاب اسلامی آماده بود و احتیاج داشت به یک کلید راه اندازنده؛ آن کلید را قمی ها زدند و با احساس تکلیف به موقع و درک به هنگام، به دفاع از امام(ره) وارد میدان شدند.
حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دادند: یک جبهه وسیع دشمن در مقابل خودمان داریم؛ از سردمداران رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا تا عوامل تکفیری و داعش؛ همه تحلیل های آنها متوجه این است که چه کنند درخت تناور انقلاب را ریشه کن کنند.
ایشان اضافه کردند: همه همتشان این است که این ماندگاری را از بین ببرند؛ همه همت ما باید این باشد که ماندگاری انقلاب بماند.

رهبر معظم انقلاب با تاکید بر این که ماندگاری انقلاب برای دشمن بهت آور و سخت است، اظهارداشتند: این کارهای سال ۸۸ از ابتکارات جدید آنها علیه انقلاب بود؛ به بهانه انتخاب یک دولتی که مورد قبول آمریکا نیست، آن اقلیتی را که رأی نیاورده بکشند در خیابان و یک رنگی به آنها بدهند و کمکشان کنند؛ آمدند اینجا هم انجام بدهند و نتوانستند. این، انقلاب رنگی بود؛ کودتای رنگی ناموفق.
این خبر تکمیل می شود...
برچسب ها: سیاسی ، رهبر انقلاب ، قم
نام:
ایمیل:
* نظر: