bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد که قطعاً علی لاریجانی رئیس مجلس دهم است. سیدمهدی هاشمی قطعاً لاریجانی رئیس مجلس می‌ماند
سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره انتشار فیش‌های حقوقی مدیران بیمه‌ای، گفت: این بخشی از فساد اداری است که در کشور مطرح است. متاسفانه فساد اداری در سطح بدنه اجرایی کشور رواج پیدا کرده و اگر برخورد مناسبی صورت نگیرد این مشکل توسعه پیدا می‌کند.
 
وی با تاکید بر اینکه امیدوارم به نحو مناسب و در یک چارچوب اصولی با این مشکلات برخورد شود تا دیگر تکرار نشود، افزود: باید خودنظارتی و خودکنترلی به وجود بیاید و نواقص و ایراداتی که در بحث نظارت و مقررات داریم رفع و آسیب‌شناسی شود.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مجلس طبیعتاً به این مسئله ورود می‌کند، خاطرنشان کرد: در گذشته هم در کمیسیون تلفیق و کمیسیون اصل 90 این موضوع را تذکر داده بودند و باید با علت‌ها برخورد شود و نه با «معلول‌ها». هرچند مبارزه با «معلول‌ها» هم لازم است، اما در درازمدت این مشکل را رفع نمی‌کند.
 
هاشمی درباره ترکیب مجلس آینده خاطرنشان کرد: ترکیب مجلس دهم ترکیبی نسبتاً خوب اما شکننده است و باید برای حفظ انسجام آن تلاش شود و انسجام آن روز به روز تقویت یابد. امیدوارم مجلس آینده به اصول، مبانی و ارزش‌ها و خدمات‌رسانی به مردم خصوصاً در ابعاد معیشتی و اقتصادی بیشتر توجه کند.
 
وی درباره ریاست مجلس آینده گفت: قطعاً لاریجانی رئیس مجلس می‌ماند.
برچسب ها: سیاسی ، مجلس
نام:
ایمیل:
* نظر: