bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
استاندار بوشهر از اجرای دو طرح بزرگ در حوزه درمان و سلامت این استان خبر داد.

استاندار بوشهر از اجرای دو طرح بزرگ در حوزه درمان و سلامت این استان خبر داد.

مصطفی سالاری در نشست با معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در بخش سلامت کارنامه درخشانی دارد و شاهد اقدامات ارزشمندی در این حوزه هستیم.

توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت در شهرستان های استان

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات درمانی و کاهش هزینه‌های بیمارستانی و درمانی از اقدامات مهم دولت است که رضایتمندی مردم را در پی است.

استاندار بوشهر به اجرای ۲ طرح بزرگ درمانی در استان بوشهر اشاره و خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته، ۲ طرح مهم و اثربخش در حوزه سلامت در سطح استان بوشهر در قالب مجموعه طرح‌های امید اجرایی می‌شود که شامل اجرای طرح سلامت دهان و دندان و خدمات‌رسانی رایگان به بیماران قلبی و عروقی است.

دکتر سالاری بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت و افزایش امکانات و تجهیزات درمانی در شهرستان‌های مختلف استان مورد توجه قرار دارد و امیدوار هستیم با تلاش جمعی، در ارتقا کیفی و کمی خدمات بهداشتی و درمانی به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

تقویت فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

استاندار بوشهر خواستار تقویت فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شد و گفت: انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی در ارتباط با بیماری‌های مختلف و زمینه‌های ابتلا به بیماری‌ها و سایر موارد حوزه سلامت باید در دستور کار این مجموعه قرار گیرد.

سالاری با اشاره به راه‌اندازی اورژانس هسته‌ای در استان بوشهر یادآور شد: این اورژانس هسته‌ای با مشارکت وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی احداث خواهد شد و امیدوار هستیم با همکاری این ۲ مجموعه، در کمترین زمان ممکن شاهد راه‌اندازی آن باشیم.
منبع:
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر: