bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
دیروز داشتم خبرها رو می‌خوندم که طبق معمولی که هر روز تو کشور ما حرف‌های تازه و نوبری می‌شنویم و می‌خونیم، یه نوبر دیگه شنیدم که در نوع خودش جالب بود و اون هم موقعی بود که فهمیدم استان ما عین فلسطین می‌مونه...
امین بندری:
دیروز داشتم خبرها رو می‌خوندم که طبق معمولی که هر روز تو کشور ما حرف‌های تازه و نوبری می‌شنویم و می‌خونیم، یه نوبر دیگه شنیدم که در نوع خودش جالب بود و اون هم موقعی بود که فهمیدم استان ما عین فلسطین می‌مونه، در عین این‌که کلی صاحاب داره، هیچ صاحب درست و درمونی هم نداره و هر کسی که از راه می‌رسه دست بهش دراز می‌کنه و می‌خواد یه چیزی ازش بکنه.
استان فارسی‌ها کم بودند که از زمان شاه شهید – منظورم ناصرالدین شاه است و فردا برام سوژه درست نکنید –که از دریا جداشون کردند هر روز به پایین این استان بدبخت و بیچاره بوشهر گیر می‌دادند که حالا نوبت این فسقلی شمالی رسیده که یه فرماندارش در بیاد و بگه استان ما به دلیل اینکه به دریا راه نداره، پیشرفت نمی‌کنه، یه تیکه‌ای از این گناوه و دیلم (حالا دقیق هم نگفته کدوم شاید هم دیده کسی نیست بپرسه خَرِت به چند، سنگی تو تاریکی انداخته و گفته هر دوتاش) رو به ما بدید تا ما هم از بن‌بست در بیایم و پیشرفت بهمون رو کنه.

آخه یکی نیست به این فرماندار بگه برادر من، عزیز من، بزرگوار، آقای توسعه و پیشرفت، آقای فکر و عقل، آقای محترم، بزنه تو سر اونی که بهت پست و مقام داد، ما 700 کیلومتر ساحل داریم از آخر اولیم، اون وقت تو انتظار داری که برسی به دریا پیشرفت کنی؟ بنویس که می‌خوای چیکار کنی؟ فقط می‌خوای بلوط و ذغال بلوط و آب معدنی صادر کنی، همین‌ها رو بیار گناوه و دیلم صادر کن، اینجا هم کشور خارجی نیست که بخوان ازت گمرکی بگیرن، با خیال راحت برو کارت کن.
والله بالله، به‌خدا ما که اندر کار خودمون موندیم، اصفهانی‌ها می‌خوان به دریا برسن، تهرونی‌ها رآهن می‌زنند به سمت دریا، شیرازی‌ها که دیگه هیچی، موقع خواب هم می‌خوان بیان تو ساحل چاه مبارک و عسلویه چرت بزنن، مونده بود این لُرهای از جان عزیز، که فردا بگن استان ساحلی کهگلیویه و بویراحمد.

خدا به‌خیرش کنه، بهبونی‌ها که نمایندشون گفته مخالف آب دادن به بوشهر هستیم، کازرونی‌ها که کلاً آب رو قطع کردن و فردا پس فردا نیمی از مردم غیور برازجان راهی سرحدات فارس خواهند شد تا دیگه بوشهری نباشند و آبی برای خوردن داشته باشند، از اون سمت هم اینا تیز کردن واسه عسلویه.... خلاصه آقا یه کلمه بگید اینجا فلسطین اشغالی بشه بره پی کارش. حکومت فعلی هم که خودگردان هست و کاری به کار تهران نداره، تمام تلاشش این‌که که فعلا تو قدرت بمونه، شما هم هر جاش که دوست داشتید، شهرک بزنید، کلی هم کارگر بیکار داریم که میان اونجا براتون کارگری می‌کنند، دیگه چی میخواید؟ 

برچسب ها: بامدادیه ، طنز ، فلسطین
نام:
ایمیل:
* نظر: