bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۹ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵
ائمه جمعه شهرستان‌های استان بوشهر اعلام کردند: ماهیت آمریکا در همه عرصه‌ها به ویژه در جریان برجام آشکار شد چراکه آمریکا با خوی استکباری قابل اعتماد نیست.
امام جمعه برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت اربعین حسینی نقش اسرا در نهضت عاشورا بسیار مهم دانست و اظهار داشت: اسرای نهضت عاشورای حسینی که از کربلا تا کوفه و از کوفه تا شام مصیبت‌هایی دیدند نقش مهمی در برملا کردن ماهیت بنی امیه و یزید داشتند.

حجت‌الاسلام حسن مصلح با اشاره به سالروز رحلت سلمان فارسی افزود: سلمان فارسی از افتخارات مسلمانان و ایرانیان است چراکه به فرموده پیامبر گرامی اسلام(ص) سلمان فارسی دریای بی پایان علم است و هرکس دوست اوست دوست خداست.

خطیب نماز جمعه برازجان با اشاره به روز فرهنگ عمومی، مهم‌ترین راه اصلاح جامعه توجه به فرهنگ دانست و تصریح کرد: اصلاح در جامعه باید از فرهنگ آغاز شود که در این عرصه همگان به ویژه نخبگان و فرهیختگان باید با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن از فرهنگ اسلامی و ملی دفاع کنیم.

امام جمعه برازجان با قدردانی از حضور همگان در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: در شرائط کنونی ماهیت آمریکا بیشتر آشکار شده و این مهم نشان می‌دهد که آمریکا با خوی استکباری قابل اعتماد نیست.

مصلح با بیان اینکه ماهیت آمریکا در جریان برجام بیشتر آشکار شد گفت: جوهره و ماهیت آمریکا استکباری است که این مهم در جریان برجام بیشتر آشکار شد.

خطیب نماز جمعه برازجان با تبریک به ورزشکار برازجانی در موفقیت در عرصه جهانی گفت: ورزشکار رزمی‌کار دشتستانی در مسابقات جهانی در قبرس به مدال قهرمانی دست یافت که سبب افتخار ایران اسلامی، استان بوشهر و دشتستان است.

مصلح با اشاره به برگزاری تجمع اربعین حسینی در دشتستان بیان کرد: در اربعین حسینی در شهرستان دشتستان تجمع عظیمی برپا می‌شود که حضور حماسی عاشورائیان در این مراسم نشان از توسعه فرهنگ استکبار ستیزی و دشمن ستیزی است.

امام جمعه برازجان با اشاره به تجمع عظیم در اربعین حسینی در کربلای معلی تاکید کرد: زائرانی که قصد حضور در این مراسم باشکوه دارند بر اساس چارچوب قانونی اقدام و مسئولان نیز برای تسریع اعزام این عزیران زمینه لازم را فراهم کنند.

خطیب نماز جمعه برازجان با اشاره به اینکه سازش با آمریکا تفکر غلطی است افزود: سازش با آمریکا تفکر غلط و خطرناکی است که مشکلات ایران اسلامی را افزایش می‌دهد.

خطیب نماز عسلویه: تامین مسکن مددجویان کمیته امداد عسلویه در اولویت قرار دارد

امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه ایستادگی ملت ایران در برابر آمریکا از روی منطق و استدلال است اظهار داشت: ماهیت و جوهره آمریکا استکباری است که براساس آموزه‌های قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باید مقابل زورگویان و مستکبران ایستادگی و مقاومت کرد.
 
حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد سازش با آمریکا را تفکرات برخی عناصر وابسته دانست و گفت: سازش با آمریکا تفکر بسیار خطرناکی است چراکه تحقق این موضوع  نه تنها مشکلات کشور حل نمی‌شود بلکه این معضلات چند برابری افزایش می‌یابد.

خطیب نماز جمعه عسلویه با بیان اینکه اعتماد به آمریکا به معنای اعتماد با شیطان است خاطر نشان کرد: در قضیه برجام ضمن اثبات بد عهدی آمریکا نشان داد که شیطان در هیچ مقطعی قابل اعتماد نیست.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه عزت ما در گرو مبارزه با استکبار و در راس آن آمریکا است گفت: برخی حرف دشمن را تکرار می‌کنند، که با مطالعه تاریخ قبل از انقلاب می‌توان دریافت که آمریکا علیه ملت ایران چه  جنایات و خیانت‌هایی کرده است.

هاشمی‌نژاد 13 آبان را یوم‌الله دانست و افزود: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دارای رویدادهای مهمی در ادوار تاریخی گوناگون است که متاسفانه در برخی مناطق کشور برنامه ریزی خوب و منسجمی برای بزرگداشت این روز انجام نشد.

وی با اشاره به اینکه تامین سرپناه مددجویان کمیته امداد در اولویت است افزود: در سفر رئیس کمیته امداد به شهرستان عسلویه تصمیمات مهم و مطلوبی برای ساخت مسکن مددجویان اتخاذ شد که جای قدردانی دارد.

خطیب نماز جمعه خورموج: اربعین نماد افشاگری، بصیریت افزایی و استکبار ستیزی است

امام جمعه خورموج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با قدردانی از حضور پرشور و شعور مردم دشتی در این مراسم اظهار داشت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان اعم از پیر و جوان، دانش‌آموز و دانشجو  نشان از نهادینه شدن فرهنگ استکبار ستیزی در جامعه است.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح با اشاره به جنایات آمریکا علیه ملت ایران افزود: جنایات و توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قابل شمارش نیست که این مهم نشان دهنده خو و ماهیت استکبارآمریکا علیه اسلام و مسلمانان است.

خطیب نماز جمعه خورموج با اشاره به جنایات آمریکا در کشورهای اسلامی افزود: اکنون کشتار مردم بی دفاع یمن توسط رژیم آل سعود به دستور آمریکا انجام می‌شود که مردم مظلوم و فقیر را به خاک و خون می‌کشاند.

امام جمعه خورموج با اشاره به جنایات آمریکا در عراق، فلسطین، سوریه، لبنان و دیگر سرزمین‌های اسلامی خاطر نشان کرد: با جنایت در سوریه قصد داشتند تجاوزات به فلسطین رو به فراموشی برود و آنرا به عنوان یک مسئله دوم در جهان اسلام قلمداد کنند.

مصلح تصریح کرد: جنایات آمریکا در لبنان، عراق و دیگر نقاط نشان از خوی جنایتکاران آمریکا دارد که برخی موضوع سازش سر می‌دهند.

خطیب نماز جمعه خورموج با اشاره به بد عهدی آمریکا در جریان برجام بیان کرد:در جریان برجام نه تنها بد عهدی آمریکا نشان داد بلکه تحریم‌های جدیدی علیه نظام اعمال شد.

امام جمعه خورموج با اشاره به برگزاری تجمع عظیم اربعین حسینی در کربلای معلی افزود: حضور و شرکت در تجمع عظیم اربعین در کربلا نیاز به آموزش و تذکر زائران دارد که باید این مهم مورد توجه قرار بگیرد

مصلح، اربعین را جبهه اتحاد مستضعفان، مظلومان علیه ستم‌گران دانست و گفت: تجمع عظیم در اربعین حسینی نشان از اتحاد مسلمانان در  مبارزه با دشمنان و ایستادگی در برابر استکبار است.

وی افزود: اربعین نماد افشاگری، بصیریت افزایی، مبارزه با استکبار و جبهه کفر و نفاق و نماد وحدت و انسجام موحدان علیه مستکبران و ظالمان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: